frøken blå Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 http://www.facebook.com/s.php?q=Farmen+Amin&init=q Er kanskje litt sent, i og med at dette ble spilt inn i sommer (Ble det ikke)?? Hehe, men oppstarterne av disse fan-gruppene har iallefall en god mening med det. Muligens litt nytteløst? =/
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 hehe...meninga er vel grei..men alt for seeeeen ) Farmen er jo ferdig!
frøken blå Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Ja, var liksom mitt poeng.... Hehe.... MEN, hadde det hatt noe for seg (om det var sånn Big Brother greie, direktesendt) skulle jeg jammen meldt meg inn i "Amin tilbake til Farmen" på øyeblikket!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå