Chiabatta Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk så vondt av Amin som måtte forlate Farmen i går etter alle som gikk imot ham - selv etter at han krøp til korset. Var dette pga fyllekula, eller har han gjort noe som jeg ikke har fått med meg? Hva syns dere om dette?
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Det ble jo sagt en del ting som vi ikke fikk se... Har nok noe med det å gjøre. Syns det var dumt at han dro, ser ikke helt problemet med at han drakk seg full, men d kan jo selvfølgelig ha skjedd en del ting vi ikke fikk se da
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg syns veldig synd på han,ville at han skulle vinne jeg.:)syns de overreagerte veldig der inne ,skulle tro de aldrig hadde sett fulle folk før.
frøken blå Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Helt sykt! Forbanna møkkakjerringer og makan til daunakker av noen mannfolk som ikke støttet han LITT iallefall!! Herregud, uansett kan det ikke ha vært SÅ ILLE det han har sagt/gjort i fylla! Nei, jeg ble forbannet, og GREIN til og med når han dro! Hehe, snakk om å leve seg inn i serien.... Men makan til oppførsel blant jentene. NÅ var det dumt Ingunn er ute, for HUN hadde støttet han.... =) Pokker at hun ikke valgte Amin til storbonde da, istedet for Hugo.... DA hadde han kanskje blitt værende? AMIN SKULLE JO VINNE FARMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brann84 Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 jeg synes det var helt feil at han reiste. Det er jo en konkuranse så selvfølgelig ville de ha han ut, fordi han var en sterk konkurent. Hadde han ventet noen dager så hadde det nok gått over. han er sikkert ikke den eneste som har drukket seg full før.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Ble rett og slett sint jeg når Amin dro!! Likte ham kjempe godt, kjekk å se på også..hehe. Så måtte Ingunn dra også...grr..hun var også en favoritt. Nå har jeg bare Hugo igjen.....Morsomt at Ingunn valgte ham til storbonde da )
Chiabatta Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 Ja, jeg gråt også da han dro. Stakkars gutt! Syns jentene gikk altfor langt. Han krøp til korset og lot de andre få viljen sin. Det er for galt å bli jaget ut på det viset! Og hvis det ikke var mer enn pga den fyllekula er det helt sykt! Han gjorde det jo ikke akkurat med vilje, da. Han visste nok ikke hvor lite han tålte. Uansett bør de andre kunne tilgi.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Jeg synes spesielt jentene var skikkelig hjerteråe mot han! At det går an... Og hvis det var "taktikk" fordi de ville ha ut gutta, kan de ikke tenke særlig langt, for da erstattes han jo bare med en ny en.... Er enig i at gutta var skikkelig feige som ikke sa eller gjorde noe. Men fikk mer respekt for Hugo faktisk.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Ble helt sjokka over hvor ondskapsfulle jentene var spseielt hun blonde som har seg med han finnmarkingen... hun var jo direkte ond! Fy søren så jævlig det må være å få hele gruppa mot seg på den måten, når han allerede føler seg råtten, og nærmest trygler om tilgivelse. Synd han ikke sto det over, han hadde fortjent en sjanse til.
☆Anonymia☆ Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 jeg ser ikke mer på farmen etter at aMIN dro..
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Helt tragisk. Gutten var jo ikke mer enn 20 år. Ikke lett da, og sikkert ikke så erfaren med drikking ;-) Drittkjerringer! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå