mamma til 3 englebarn Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hvordan føles det? Har de siste dagene hatt strømlignende følelser i en stripe nedover lårene som skyter ut fra hoftene. Dette kan selvfølgelig være noe helt annet. Dette er 3. barn, men ikke hatt noe sånn før.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 vanskelig å si hva det er,slik over nett,men det kan jo høres ut som du har bekkenløsning,snakke med legen din om det.
august o8 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Jeg har i det siste følt mer og mer at jeg begynner på en bekkenløsning. Dette er barn nr.2 og jeg hadde det ikke forrige gang, men jormora mi kunne fortelle at hvis en hadde vært lite plaget i første svangerskap, var det god sjans for at det ble verre med 2.mann hvis de kom ganske tett. Det er to år mellom mine svangerskap og det regnet hun som tett. Det er vanskelig å forklare smertene mine, men de er ikke konstante. Jeg er ganske aktiv og er mye ute og går.Hvis jeg har gått meg en lang tur en dag kjenner jeg det når jeg kommer hjem. En slags stråling fra et punkt på høyre siden av halebeinet og ned i den høyre rumpeballen. Jeg føler liksom at beinet svikter og jeg klarer ikke stå skikkelig på det, må legge hovedvekta på det andre. I går hadde jeg skikkelig vondt uten at jeg hadde gjort noe spesielt. Det er ubehagelig, og det føles som en ising i en tann, bare at det er i rumpa, og det kommer hvis jeg tråkker feil.. Ble ganske rart det her, men det er vanskelig å forklare..
mamma til 3 englebarn Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Ising er kanskje et vel så bra ord på det jeg kaller strøm. Jeg har gått en del skiturer nå i vinterferien, og da har det blitt værre. Håper det er noe forbigående. Er det bekkenløsning vil det vel sikkert bare bli værre etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå