Gå til innhold

Mersa


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg i dag??

 

Tenkte bare jeg skulle si at jeg har tittet så vidt på carena double swing! Tror kanskje vi skal gå for den, jeg. Er jo så utrolig mye billigere enn tfk sin. Har hørt noe om at man ikke kan bestille fra Babyjungel lenger og da må man jo ut med opp mot 9000,- for vogn og bag! DET blir litt voldsomt kanskje?? Carena koster 3999,- på babyshop også kommer vel bagen i tillegg. Bare tenkte jeg skulle si i fra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er myyye bedre, men er godt å ha de kvalmedempende i bakhånd, plutselig tar kvalmen bare helt overhånd....Går mye bedre med vondtene i magen og, så antibiotikan har nok begynt å virke...

 

Ja, TFK vogna er drøyt dyr! Må være om den plutselig dukker opp billig på finn.no men en bag og en sitte del.

Carena double swing, har den to hjul foran? Har sett en søskenvogn på finn.no som er Carena, koster bare rundt 1000lappen brukt...så blir nok noe sånt på oss tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mersa, du bor i Åsane? Eller husker jeg helt feil??

Jeg har Carena tvillingvogn, som jeg snart ikke trenger mer. Den er svart, godt brukt, men ser helt grei ut. Den kan du få utrolig billig. Jeg har babybag til den også.

 

Bare et lite tips om du ser etter en slik vogn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, si det. Det husker jeg ikke, men kan nok finne det ut. På lappen står det bare Carena. Jeg kan sende deg noen bilder også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Carena Twin 3W. Du kan se bilde av samme vognen på www.barnevognguiden.no. Søk på Carena og bla nedover til rett type. Vognen min er akkurat lik den.

 

Kan selvsagt fremdeles sende deg bilder av min vogn, slik at du får sett den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig greit ut, sett på den type vogn før og! Så dette er jo igrunn midt i blinken.

Er jo en goooood stund til vi trenger det, så du får tenke på hva du vil ha for den. Vi har en Emmaljunga softbag, så om den passer trenger vi ikke bagen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å gi en lyd når du trenger den. Vi bruker den ikke så mye nå, prøver å få Hennie til å gå.

Når er det du har termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5, 6, 7 september. Vi har ikke særlig plass til oppbevaring, så om vi kan vente til august med å kjøpe den er det fint....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint. Da kan jeg ha den i krisetilfeller, ikke alltid Hennie er like lysten på å gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...