tre små... Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 bestilte fra Danmark. dette er snart 2 månder siden. men måtte betale moms osv.. så fikk brev fra om å sende inn bankutskrift. det gjorde jeg men det har enda ikke kommet noe.. hvor lang tid kan det ta? er jo langt over 1 måned siden at de må ha fått det..
Kjukka Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Kan det ha blitt stoppa i tollen? Da kan det ofte ta litt lenger tid...
tre små... Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 ja, jeg vet den er stoppet i tollen.. for det var de jeg fikk brev fra.. men har jo sendt det de skal ha for over 1 måned siden.. burde jo klare å sende det til meg snart syns jeg? kan jo ikke ta så lang tid?
MamiMaribel Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Du må ringe og etterlyse pakken din. Si at du har sendt inn godkjennelse på at de kan åpne pakken, og si at d uhar sendt kvittering for kjøpet. Nå venter du bare på pakken din. Kjøpte du for under 200,- ? Hvis du gjorde det, skulle det iallefall ikke være noe problem for dem å sende pakken din videre til deg!
tre små... Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 men er det som er problemet.. det er så lenge siden.. så jeg husker jo ikka akkurat hvor jeg sendte dette hen.. hørte med tollvesnet men de vet jo ikke de heller hvem som har pakka.... håper den bare er forsinket.. men den burde vært her nå.. kanskje den er borte:(
Sørland-snuppa Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 det hørtes veldig mystisk ut ja. fra hvilken butikk bestilte du fra?
Sørland-snuppa Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 hmmm... jeg har vert og tittet der inne før, men har ikke handlet der. så har ingen efaring med de nei. Håper varene dukker opp snart.
tre små... Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2008 ja håper det... vet det er mange her inne som har bestilt derifra så tror det er trygt.. men fikk mail fra de som skulle tolle den.. så må være noe krøll der tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå