¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Går jo ikkje an å se noen av produktene deres, jo?! Reklamerer jo her med en vogn på dib, men går ikkje an å se den på nettsidene deres. Æ som har misforstått noe, eller er dette rett bare elendig?
Mamma Mirabell Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 du må titte på den reklame avisen der inne da ser man vognen, eller?
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Ja, den nettsiden er håpløs. Hvorfor ikke lage noe ala Reflex sin, oppbygd som en nettbuikk med pris og produktomtale. Hadde vært enkelt å få til. Det er en link til "våre produkter" og der er bare navna på de ulike merkene listet opp. Håpløst.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Ja, det er rett og slett håpløst. Æ bor i tromsø, uten Barnas hus-butikk, og er avhengig av nettsiden for å sjekke priser på vogn... Skulle tro man kunne se ting som var på kampanjepris, på kampanje-linken, men neida. Ikkje der heller. Fantastisk i 2008....
Blopp1 Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Tenker på hvor stor ei barnekjede dette er,så greier de ikke fixe ei bedre side..............d er for dårlig:-((((((( Jeg sendte en mail til de jeg,og fortalte hvor dårlig jeg syntes nettsida deres var......oppfordrer dere andre til å gjøre d samme
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 Jess! Æ e allerede begynt på mailen...=)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Ja den er dårlig, kan laste ned kampanje avisa til butikken her joeg bor,men det hjelper jo ikke andre... Nå så jeg at de hadde fått isofixbase til besafe izi sleepen, så typisk, spurte etter det når jeg kjøpte sete,og den skulle komme snart... og nå kom den,men gutten min er 11 mnd så er ikke lenge vi skal bruke sete nå, jaja..
petite fleur Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Helt enig, latterlig dårlig side! Bor også i Tromsø og hadde jo lyst å titte litt da det var så enormt mye salg, men neida.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå