Gå til innhold

til dere som syter over mennene deres...SLUTT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mye negativitet inne på dette forumet at det halve kunne vært nokk. det er ingenting som er bra nokk for mange og mange syntes til å være utakkenemelige unger som griner bare de ikke får det som de vil.

Når man er gravid så er det det man er oppslukt i og det er forståelig men om ikke deres partnere er like aktive innen for dette temaet så kan dere ikke hals hugge han.

Om dere kan tenke tilbake til teenårene da vi var fulle av hormoner og syntes alle voksne var helt på jorde den tistanden kan sammenlignes med en graviditet for en del.

Blåser opp bagateller og er overfølsom og langt fra objektiv til sin egen situasjon.

Om man bare tanker litt mer posetivt,er jo ikke gøyt for noene å være rundt sure kjerringer og man kan ikke tvinges til å kose seg heller.

Om man slapper litt av kansje allt løsner,kansje det blir plass for deres menn til å bry seg..

Og om han aldrig egentlig har gitt deg noe serlig me oppmerksomhet kan du ikke forvennte at han forandrer seg den dagen du blir gravid!

Bra naiv da altså!!!

Slutt å syt bli voksne,dere skal jo tross allt bli mor, og jeg kans i så mye som at om det er noen som er "utakknemmelige" så er det barn - de tar deg som en selvfølge uten å sukke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ta dette innlegget på kranglesiden?

Dette er et forum for de som ønsker støtte i ALLE situasjoner som kan oppstå under graviditeten, og da ikke bare det som er fint og rosenrødt. Ikke alle har forståelsesfulle menn, og da må man kunne få fortelle om dette, om man har behov for det. Innlegget ditt hjelper ingen!

Hilsen en som selv ikke alltid har hatt det så lett.

Skrevet

Jeg har sutret litt tidligere over min mann. Men han er jo absolutt ikke en versting etter hva jeg leser andre opplever.

Vi kan godt ta denne diskusjonen på kranglesiden, men hvem er det som definerer hva 2. trimester skal inneholde? Skriv tydelig overskrift, så kan de som vil lese det gjøre det.

Jeg synes det er helt greit at folk skriver om slike ting her inne. Man trenger støtte fra andre. Og- noen har virkelig grunn til å klage over sine menn, og vi andre som kanskje egentlig har ok menn, må også få lov til å klage litt iblant. Det mener jeg ligger i kvinners natur.

Skrevet

Hvorfor HAR man egentlig kranglesiden???? Jo, fordi at der kan man legge inn innlegg der man ikke kommer med noe som helst slags hjelp, bare skal rakke ned på andre!!! Jeg syns innlegget fra HI passer i den kategorien.

Skrevet

Hvem er det som er negativ her da????

Skrevet

om folk brukte en brøk del av den enegien de bruker her på å klage over mennene sine og tok en prat med dem på en rolig og behersket måte ville kansje de ikke trenge å klage sånn!!!

Og at om noen ikke har det godt i parforholdet før og når de er blitt gravide og om mannen er en idiot burde man ha pakket før man ble gravid og ialle fall før barnet kan bli preget av allt dette negativet!

Som voksen har man et valg ,men som barn har man ikke mye man skulle ha sakt...

Så om ting er så ille slutt å syt og pakk...

Skrevet

Jeg syntes dette passer her jeg det er en side for slik sutring som jeg tar opp her og den hetter sliten om man skal være veldig varang på det!

Jeg kommer med konstruktiv kritikk og mulige løsninger og måter å se ting på om dere tar dette for å være en krangel hva skal de stakkars mennene som leser mange av deres generaliserende innleg ta de som?

Noen ganger kan jeg være enig om at det er godt med en utblåsning om ting som virkelig har plaget en stund, noenganger er det godt med støtte.

De fleste ganger er det uthengelse og finetlige og jeg må si at mye ligner på ren hat!

Og om man har noe å syte for så slutt og gjør noe med det isteden, for så snat man blir der man ikke har det godt gjør man seg selv om barna en bjørne tjeneste!

Skrevet

Det er veldig lett og si det når man ikke er i den situasjonen selv anonym 09:13.

Jeg har også bestandig vært tøff i kjeften, sagt dette til venniner som har klaget. Nå er jeg i denne situasjonen selv og det er neimen ikke så lett som jeg skulle ha det til... Jeg kommer naturligvis til å pakke å dra om ting ikke bedrer seg utover, det skal ikke få gå utover ungene. Men jeg vil jo gjøre alt jeg kan for at det skal fungere. Å kanskje nettopp å få lufta litt på trykke, klage å blåse ut litt her inne, er det som skal til for at forholdet skal funke litt bedre... Det kan iallefall føles litt slik noen ganger.

Så kanskje dere som er lei av å høre på klaginga kan la vær å lese de innlegga, så kan de som ikke vil krangle la være å lese de innlegga, så blir vi alle fornøyde...?

Skrevet

Dette er vel et av de mest uintelligente innleggene jeg har lest her på lenge!!

Her kan folk få skrive om akkurat hva de vil! Ser du en tråd du ikke liker eller som ikke interesserer deg, så drit i å lese den da! Hva er problemet ditt liksom?!? Det er ingen som står med en pistol mot hodet ditt og tvinger deg til å lese den!

Folk må få syte så mye de vil, akkurat som folk må få være glad for akkurat det de vil, og lure på akkurat det de vil!

Når man er gravid, så oppleves ting ofte tyngre enn til vanlig. Da er det veldig fint, for mange, å ha et sted som dette der de kan søke støtte fra andre og likesinnede, eller be om råd. De skriver ikke sånne innlegg for å bli tråkka lenger ned av sånne som deg (HI) som tydeligvis aldri har vært i en sånn situasjon. Har du ikke noe konstruktivt å komme med, så bør du heller la være å skrive noe...

Javel, så er det til tider mye negativt her, men det er ikke alle som går gjennom graviditeten som en dans på roser! Tenk litt på det før du lirer av deg teite fraser...

Ha en fortsatt fin dag!

Skrevet

Jeg har heller ingenting imot at folk klager. Man trenger jo ikke å lese om det eller kommentere det hvis man ikke liker temaet innlegget handler om. Som jeg leste en skrev, du kommenterte jo selv innlegget: -jeg er så trist... Er det flere her inne som IKKE har verdens snilleste og mest forståelsesfulle mann??-

Hvorfor åpnet du HI innlegget hvis du har imot at noen klager?

Skrevet

...Og så heter det positiv med I, ikke posEtiv;)

Skrevet

Er da mye bedre at folk kan få ut litt frustrasjon her inne og kansje få snakke med andre som også har det på samme måte, få tips og råd til hva dem kansje selv kan gjøre for og få mannen o.l til og forstå dem bedre..

Alt folk skal henge seg opp i, hvorfor åpne slike innlegg når du veit det irriterer deg da?

La nå folk få skrive akkurat hva dem vil og heller unngå og åpne innlegg som du ser i overskrifta at er innlegg du kommer til og irritere deg over...

Skrevet

Hadde vært råd man fikk, som oftetst så hetser dere hverandre opp..

Jeg svarte selv på HI tråen ja men det er så mange tråer og så mye dritt. istede for å støtte fyrer dere hverandre opp med å slege ut skjellsord ol.

Det må da gå ann å støtte og klage uten så mye hat!

Skrevet

Men hvorfor i all verden er du inne på de trådene hvis de irriterer deg så innmari?? Livet ditt er tydeligvis veldig "perfekt", så du vet ikke hva det vil si å være i en sånn situasjon... Da blir de ordene du kommer med, Volvo-mamma, litt for dumme...

Skrevet

æ syns at de som har noe å få ut ska få lov t å få d ut her.! uansett ka d måtte gjelle! de som ikke vil lese de innleggan håppe bare over dem!

Skrevet

Enig med deg pusi85!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...