Gå til innhold

ok,.. DETTE må ha vært rier.. iallefall masrier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har knapt sovet i natt, hele magen sto i spenn og gjorde drit vondt både i magen og i ryggen ! Måtte holde samboers hand på magen for å lindre.. fikk 3 kjempe vonde type rier , eller hva de nå var , i løpet av 5 minutter . Har hatt mye kynnere , men dette er langt ifra det samme. Er 3 gangs fødende og, så jeg burde jo vite bedre :P... men fy man blir så usikker på om det er "the real deal " eller ikke !

Har stadig disse riene ,el hva, nå ,.. og de kommer tett , nesten hvert minutt men varer ikke lenge ,.. bare som små intense stikk ,.. kansje variert rundt ca 30 sek, mer eller mindre pr gang..

Så nå er planen å få levert ungene på skole og barne hage og så ta turen opp på haukeland for å sjekkes om det kan være no på gang ..

( tok bussen opp dit forrige gang med jenta mi , hehe .. gikk bort med rier.. 6,5 t etter ankomst var hun ute...) de ville sende meg hjem , pga 1 cm åpning,.. men men ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jammen ikke godt å si selv om mna har født før. Med nr to måtte jeg opp å gå om nettene i ukene før fødselen pga vonde kynnere. Det gjorde jeg også den natta jeg fødte. Det var bare det at da gikk det svært fort. Fra jeg skjønte at dette er jo rier, og kanskje skal jeg ta meg en tur til føden, gikk det 20 min til hun var født. -Og jeg klarte ikke å komme meg inn på fødestua heller... Så sånn kan det også gå.Tror at når man går slik over tid, jobbes det svært aktivt, ja...

Lykke til da i hvertfall!

Skrevet

er forestten 9 dager på overtid og ,.. så nå krysser jeg alt jeg har for at ting er igang !

Takk takk :) !! !

Skrevet

Høres ut som om at det er noe på gang ihvertall! :)

Send fødefeen til Akershus etterpå da! ;)

Skrevet

Det skal jeg huske ;) !!! Takk ***

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...