frøken blå Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Skal jeg gi henne? Spydde og hadde en skikkelig bløt bæsjebleie igår. Vil liksom ikke "fylle henne opp", for så at alt skal komme i retur igjen.... Hun har tilgang på både litt vått og tørt nå, men vil liksom ikke gi så kjempemye, for da bare trykker hun inn, så spyr hun vel etterpå tenker jeg? Huff hva gjør jeg??
Regnbuens barn™ . Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg ville ikke gitt det, skal unngå kjøtt og feit mat når man spyr og har diare. Gi noen tørre kjeks, loff eller annet lett ..
Sjefsmegga Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg gir unga stort sett det de vil ha når de har spysjuka.....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde gitt med en gang. Når guttungen min har spysyken gir jeg han det jeg vet han liker. Kroppen trenger næring når de er syke, om hun spyr eller bæsjer rett etter har kroppen alikevell tatt opp masse vitaminer.
Regnbuens barn™ . Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=378742
frøken blå Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 Takk for gode svar alle sammen =)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har kun gitt brød til minsten når han har kastet opp, eldste har fått kjeks,og chips også...
frøken blå Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2008 Hun har fått litt middag. Jeg gav henne. Hun fant jo til og med skje selv.... hehe! =) "Chei?!" sa hun. Altså; "skje". Så har hun fått blåbærsaft, noen dråper biola (hun kunne drukket ubegrenset med det!!), noen cherioos havre ringer, mariekjeks og litt frutti. Nå sover hun på sofaen. Håper hun beholder det!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå