mayaya Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Lykke til i dag, det kjennes som en god dag og jeg er siker på at det går fint :-) Klem fra mayaya!
Tøysetipp Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Så hyggelig at du sendte meg en så koselig melding:-) Jeg har nå enda tumoren da. Kirurgen på volvat hadde henvist meg feil - til cystologisk avd. hvor de analyserer prøvene. Men jeg var nå hos fastlegen min for å få penicilin mot ørebetennelse og hun fikk fremskyndet 'operasjonen', slik at den skal fjernes om tre uker. Så da får man bare vente.. da.. ! Uff,men det er ikke noe trivelig å gå sånn her..! Klem tilbake :-)
mayaya Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Så fint at du fant den :-) Har du fått ørebetennelse også? Eller er det ungen? Kjedelig uansett da...
Tøysetipp Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Neida, det er mor selv som har kronisk øretbetennelse, he he.. Tuppa har vel aldri hatt det tror jeg.. :-)
mayaya Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Noen skal liksom få alt, er det sånn? Jeg husker at jeg abonnerte på ørebetennelser da jeg var lita, men det er lenge siden sist, gitt *bank i bordet*
Tøysetipp Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Det er ingen krise det altså.. Nå skal de legge inn dren, så da blirre brrra! .. Så du abbonerte du.. he he.. Godt at abbonentet ikke fulgte med som en livstidgaranti.
Tøysetipp Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Du er lur du.. Og svarer dævelen så kjapt også.. he he :-)
mayaya Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2008 Kjappere enn lynet! Nå rakk jeg et annet innlegg imellom også :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå