Gå til innhold

Flere som er plaget med (vonde) kynnere om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt den siste uka.. og holder på å bli gal.. føler ikke nok ro i kroppen til å sovne for jeg vet at innen en time eller så våkner jeg av kynnere..

Går det over eller risikerer jeg å gå slik i 6 uker?

Jah.. bare uke 34 enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjorde det de siste ukene. det er en del av modningen og livmora "trener" seg opp. du kan nok risikere å måtte ha det sånn i noen uker ja men jeg tviler på at du vil ha det sånn hver eneste natt de neste 6ukene.

det hadde ihvertfall ikke jeg. det var noen netter med modningsrier, noen netter med kynnere og mange netter uten noe som helst.

men nå er jeg ingen fagkyndig person så jeg vil ikke si at det er enden det ene eller det andre. vedvarer det og er veldig vondt og plagsomt bør du nevne det for jordmor neste gang du skal dit.

Skrevet

Hei :)

Du vil nok muligens ha det slik resten av tiden..jeg har hatt plagsomme kynnere siden uke 25 som gradevis har blitt sterkere.. er nå i uke 35+2.

Men kun siste par ukene at det har blitt sånn som du beskriver det.. men har funnet et lite mønster i mine...de nettene som er greie..kanskje bare oppe to-tre ganger..det er de uten sex.. Og de med sex så er jeg oppe en gang i timen og er sliten hele neste dag(orgasmene har blitt sterkere i det siste)... så var til jordmor idag og hun spurte meg angående dette,,så fikk sex "forbud" og vaske forbud til uke 37...

(for det samme er hvis jeg vasker, støvesuger o.l da også blir kynnerene sterkere)

Skrevet

Jeg hadde sykt mye kynnere i forrige svangerskap. De ga seg faktisk litt mot slutten! Tror ikke jeg hadde noen (så og si) siste uka. Da hadde jeg vært ekstremt plaget fra uke 25. Kynnerene kom i 1.trimester, men ble vonde når magen begynte å ta form. Samme problem som hun over; Sex er helt håpløst! Da får jeg ikke fred på flere dager... derfor kvir jeg meg skikkelig for den slags aktiviteter, og unngår det så godt som råd.. Da snakker vi kynnere som er på høye med rier, i minst 24 timer etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...