Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 baby-wagon eller baby-wig wam!! Rollerbabybag, wheelbagbabytransporter:-)
ScaryMama Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 I usa kaller man det stroller, i england sier de vel pram tror jeg?
Tokatter_USA Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Buggy er mye brukt i USA. Det er helst det som tilsvarer pram, mens stroller er sportsvogn. Men jeg opplever at ordene blir brukt om hverandre. Pram blir brukt her også av og til.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 I London sier de "pram" (tror det skrives sånn).
Süsse Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Mine engelske venner bruker for det meste push-chair og pram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå