Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 klør som besatt. verst på legger, lår, skinke. men egentlig overalt. verst om kvelden/ natta. vet at jeg må si fra til legen i tilfelle for høye leververdier. men jeg håper inderlig at jeg ikke har feil leververdier, da dette er litt krise for lille baby. er det noen andre som har klødd mye, men som ikke hadde noe feil på levra? er 25+5
Sofie00 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hei Jeg klør som besatt. også på innsiden av hendene og under føttene. Jeg har vært og tatt blodprøver, men ingenting galt. Du burde kanskje likevel ta en blodprøve? Men hvis du har svangerskapskløe og de finner ut av det vil du få god oppfølging, og jeg tror ikke det vil være farlig for barnet. 32 + 3
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Det trenger ikke være den alvorlige typen av svangerskapskløe du har. De aller fleste klør endel, da huden strekkes. Men du bør jo absolutt sjekke det. Dersom de holder deg under kontroll, så er det ikke noen fare, da de setter deg igang derson leververdiene blir for høye. Dersom du ikke får det sjekket derimot, og du har den alvorlige typen, så er det jo en risiko for babyen. Men det er uansett ikke fare for babyen før de siste ukene av svangerskapet (etter uke 37) men du bør følges opp av legen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå