Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehheeeee??? Her er det ungene som handler... jeg er jo nedynket med sosial angst og klarer ikke å oppføre meg ute blant folk inkludert at jeg har Tourettes og kaller folk plutselig for fitte og kuk å sånne ting:-) Drittungene får som regel med seg handleliste og bankkort så det slipper jeg å tenke på:-)

Skrevet

Ok, bare lurte siden anonym ødelagte hele den andre tråden om handling=)

Skrevet

Ja det er trasig med de anonyme som klikker mentalt her inne:-)

Skrevet

Hva er det egentlig med de................? Tråden starter rolig og pluttselig får de et psykotisk utbrudd uten like................. .........*hællandussen* jeg skvetter her jeg sitter................

Skrevet

hehe.. skulle nesten tro det var hun mentalt uberegnelige sursklia som har lagt ut tråd om meg på ris og ros igjen:-)

Skrevet

Ja vist faen................noen er bare helt på bærtur...de beskyldningene og hvor får anonyme det fra...? He he skikkelig sursklie også det=)

Skrevet

Var en tråd litt lengre her nede som omhandlet Cipralex eller cipramil eller noe i den duren:-)

Skrevet

Ja, jævla møkka anonyme!!!! Kommer faen meg ikke noe vettu ut av kjeften dems, så hvorfor ikke bare holde munn!!!

Sånt humør du mener jeg skal være i mener du, Dr. Yppert? ;)

Skrevet

Så en som lå på topp......en virkelig sinna anonym.som igjen ønsket deg utestengt he he

Skrevet

hørtes litt for mild ut ennå:-) vi må gjøre noe med språket ditt... mye hardere og litt mer spenstig!! litt mer friske og grebbete svar:-)

Skrevet

Er jo et snitt som ligger på ca 4 slike innlegg pr. mnd:-) avhenger på hvordan mine svar blir tolket:-)

Skrevet

Okay, jeg skal jobbe med det :D Bare det kommer en sak som virkelig engasjerer, kan jeg faktisk komme med noen utsagn som kanskje ikke er fine. Er blitt så snill i språket etter jeg fikk barn, men skal øve meg ;):D

Skrevet

høres bra ut:-) jeg gleder meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...