Marianne og Kristoffer:) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Har du hørt noe om noen barselsgrupper her?
Regnbuemor til 2 Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Tja. Er i to barselgrupper jeg. En via helsestasjonen. Der møtes vi ikke annet enn på kontroll da. Og en med en gjeng damer som jeg har møtt på BiM faktisk. Ellers møtes vel mange via babysvømming, åpen helsestasjon o.l.
Mazza** Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Må vel melde deg på det på helsestasjonen...hør med dem... jeg er fra ørejordet da...
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2008 Oki, prøvde å høre på helsestasjonen se, men var vist ingen i den perioden jeg fødte sa hun.. skal høre med henne igjen neste gang
Regnbuemor til 2 Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 hmm... det var rart. De pleier og spleise fire og fire i gruppe. De fire som har født nærmest hverandre. Det gjorde de forrige gang jeg fødte, og nå. Ta en tur dit på åpen hs, da møter du både helsesøster og antagelig andre nybakte mammaer. Er det lenge siden du fødte? Er litt travel om dagen, men kan sikkert trille med deg en dag, om du vil. Kan godt sende meg en PM. Mazza*, du sitter oppe ja. Må sove nå. Det er natta:) Er småen grei med dere? Alt bra?
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. februar 2008 hei, ja det hadde vært koslig, fødte 20. Desember.
Regnbuemor til 2 Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Jeg fødte 10 juni. Og har ei jente som blir 4 i mai. Er ti år eldre deg så jeg på profilen, men det spiller da ingen rolle. Send meg en PM d, så kan vi finne ut et passende trilletidspunkt. Har ei venninne som bor over veien og hun fødte bare noen dager før deg. Kanskje hun også vil være med?
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. februar 2008 Ja det høres koselig ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå