lykkelig-mamma Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hei:o) Vi er fortsatt prøvere, men har noen spm til dere. Jeg har ikm 7 mars. Er veldig luftig i magen, og tisser mye mer en vanlig. Er det for tidlig til at dette kan vere symptomer? En ting til. Hvordan kjennes stikkinger i magen ut?? Jeg har fåt mye knip langt nede i magen, egentlig på sidene av blæren. Kan dette vere stikkinger? Takk til alle som svarer )
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hva er ikm? Jeg oppdaget at jeg var gravid i uke 5 ved positivt utslag på testen.... Hvorfor ikke ta en test? Jeg tisset for øvrig veldig rundt denne tiden..
lykkelig-mamma Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 ikm er den dagen man venter mesen..og den forhåpentlig ikke kommer. En test vil ikke gi utslag før ikm. Som da vil vere i uke 4..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Aha.... ja, da er det j oikke så lett å ta en test nå Hm.. da må du nok bare leve i spenningen litt til. Det er jo veldig individuelt med symptomer så tidlig også. men lykke til:)
Miss Misantrop Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Forst maa jeg si at jeg haaper det blir full klaff denne pp. Selv provde vi I 22 pp nr 23 kom aldri. Mitt forste symptom var uteblivende spotting (etter p-sproyta spottet jeg litt I 7 til 5 dager for ikm) 3 dager for ikm viste jeg bare at jeg var gravid. Like sikkert som at jeg sitter her og skriver til deg. Merkelig spenning I tannkjottet som varte et par dager.. Tissing, kvalme og div andre symp. dukket ikke opp for I uke 6. Har for hatt en del innbilte symp for, men du bare vet den dagen de er ekte. Saa en liten hjertesak. Vent med testing til ikm + 3 saa tester du med cb dugital. Sparer en masse fustrasjonan tolking og bekymringer paa den maaten. Haaper du raskt kommer hit inn paa mere enn besok.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Lykke lykke til! Håper du er gravid!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Hei, skjønner du er spent. Det kan selvsagt være du er gravid. Jeg hadde symptomer veldig tidlig, lenge før mensen skulle komme. Begynte å sovne i sofaen, fikk luft i magen (virkelig mye) og tisset ja. En uke før forventet mens fikk jeg kjempepupper, som var ekstremt ømme. Skjønte vel omstrent da jeg virkelig var gravid. Kjæresten hadde da sagt det i flere dager, han kjente det igjen som han sa. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå