Gå til innhold

Hvem handler hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen, dama eller deler dere på det? Handler dere en gang i uka eller hver dag? Hva syns dere fungerer best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du anonym for å spørre om det? Syns du det er et flaut spørsmål?

Skrevet

Det er jeg som gjør de store innkjøpene, men mannen min ringer stadig hjem (dersom han er sen) og spør om det er noe han skal handle,- og rett som det er så må han det =)

Skrevet

Er et fritt land vi lever i???

Skrevet

Pms?

Det var ingen anklager her, var det vel?

Bare nysgjerrig.

Skrevet

Sender snart 3 åringen på en trehjuling som faktisk er 5 år nå snart. Den har en tilhenger som er 4 år. Det fungerer bra en gang i uken med tilhengeren, uten er det 2hver dag=)

Skrevet

Hva slags anklage??? Jeg stilte et spørsmål og hvis du ikke har lyst til å svare fordi jeg er anonym, så velger du det selv.........

Skrevet

Artig den skal jeg jammen prøve....

HI

Skrevet

Henger du bare *visan* i snor rundt halsen på babyn(3) *kremt* og koden på innsiden av bleien(der vil ingen fremmende gå vet du) så er det i boks også sparer du masse tid og får unna andre ting..............sikkert noe du kan gjøre

Skrevet

Siden du ble så veldig i forsvar så tok jeg det for gitt at du følte deg angrepet. Eller anklaget.

Skjønner ikke hva du klager for. Jeg har jo svart på tråden din. Selv om du er anonym.

Skrevet

Og her vi bor er det en fin bakke hele veien ned til butikken og......

Skrevet

Ingenting er bedre enn litt medfart...=)

Er det slike dører som åpner seg selv kan en alltids styre de rett inn da=)

Skrevet

Fyyyyyyyyyyy faen ass... her prøver jeg å spørre om et helt uskyldig spørsmål, men dere jævla møkkfitter er faen meg bare så spydig og jævlig ass! Jeg sa bare at jeg handla mest men at gubbefaen her hjemme handler litt snop og potetgull på vei hjem fra jobb!! Forstår faen meg ikke at det er mulig å være så korte mellom ørene som dere drittskaller er ass. fy faaaaaen i helvete!!

Hi.

Skrevet

WOW....pms på gang skjønner jeg.............Forstår ikke helt hvor du får spydigheter fra og møkkafitter må vel en til for å finne en annen tror jeg=)

Lykke til med handleturen i morgen da=)

Skrevet

Tja..................tror heller vedkommende satte den feite ræva si på tastaturet=)

Skrevet

hehe... skulle nesten tro det ja:)

Skrevet

Vi handler begge to. 1 dag i uken går vi og handler sammen :) veldig koselig skal jeg si deg ;)

Skrevet

Koselig du liksom!! den stakkars underkua gubbelorten din må vel bare dulte etter kjerringræva di inne på alskens butikker.!!! mannfolk HATER butikker:-)

Skrevet

Ooooo.. du kunne ikke tatt mer feil der gitt :D

Skal jeg shoppe drar jeg alene, men mathandlingen gjør vi sammen.. Og jo, den er faktisk veldig koselig ;) Og underkua er han på ingen måte.. hehehehe.. :D

Skrevet

faen... hør her vesla:-) dette er en krangleside og vi kan ikke ha en slik trivelig tone mellom oss!!! bare så det er sagt:-)

Skrevet

Hehe.. ;) Neinei, men er ikke så veldig kranglete nå så da bare skal jeg ikke si noe mer før jeg har noe dritt og komme med :D:D:D

Skrevet

Det er bare å spare opp det vennen:-) jeg er her når du føler det koker over vet du:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...