Lene86 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg starter ikke prøvingen før april. Er det flere i samme båt?
Lala & Po Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Hei Lene86. Vi skal starte prøvingen i april. Selv om det ikke er lenge til føles det fryktelig lenge å vente Gleder meg til å komme i gang. Vet jo ikke hvor lang tid det kommer til å ta. Må vente til april slik at jeg rekker eksamnene i desember før eventuelt en baby kommer. Jeg har en datter på 2 år fra før. Har du barn fra før? og hvorfor venter dere til april?
Lene86 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Hei Sofia 78. Nei vi har ingen barn fra før, så dette blir det første=) Jeg synes tiden frem til april har gått så forferdelig treigt. Og jeg har ikke El før slutten av april, så det er jo enda åver 2 mnd til det evnt klaffer. Vil vente til april, så vi får barn forhåpentligvis på nyåret i 2009. Samme grunn som deg. Fordi jeg vil gjøre meg ferdig med et semester og gjøre unna eksamene for det semesteret. Og sambo vil ikke at barnet skal ha bursdag så sent på året som i nov/des. Men det blir spennende! ! ! ! Vet også at DolceVita skal starte prøvingen i april Vet du av flere? Blir spennede å følge med hverandre:) Gleder meg til det kommer terminklubb for januar 2009 jeg, så vi får samlet alle. Er det flere som starter prøvingen i april?
Nønneliten-kommer i feb09 Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Heei, vi også skal prøve i april. Er så spent, og håper alt går greit og sånn. Prøver å tenke at snart er det påske, og da er det heller ikke lenge til april, og da er det bare å sette igang:D Svarte akkurat på omtrent det samme på Snart klar. Vi venter til april, for da går det mot lysere tider, og litt forskjellig andre praktiske grunner. Fin tid å ha bursdag tidlig på året, syns jeg.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Vi skal egentlig begynne prøvingen i april-mai. Går og venter på TR om dagen- er 11 dager over IKM. Hvis jeg er gravid er det et under ) Og hvis jeg ikke er det blir det prøving om et par måneder )
Lene86 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 odt å se at vi er flere=) Blir spennende måneder vi har foran oss!
Icerus Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Henger meg på her jeg og.. Har el i begynnelsen av mai mnd. Så da er vi tilbake i prøvesporet
Lene86 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2008 Har El siste dagene i april, så vi blir blir vi ganske likt da:)
*Drømmer Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Vi begynner også i april/mai Selv om vi ikke er så forsiktige nå, så er det i april/mai det virkeliiiig begynner
prins06+2til Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 hei, vi skal også begynne prøvingen i april/mai. har akkurat fjernet spiralen så kroppen får gått seg i gang liksom. har en sønn fra før som ble 1 år i desember og ønsker ikke fler desember barn, helst vår barn så jeg stresser ikke med å bli grevid i april heller, men da er det liksom greit. vi gleder oss til å komme igang igjen, det er så spennende.
Underveis --> Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Etter første prøveperiode nå i januar/februar, så venter vi nå i to pp'er før vi prøver igjen. Litt av praktiske årsaker, og litt fordi min samboer har bursdag i jula, og har alltid syntes at det egentlig er ganske kipt. Særlig da han var barn. Jeg synes at januarbarn er ganske kjedelig også, men vil ikke utsette prøvingen for lenge heller siden det slettes ikke er sikkert det går på første forsøk. Det gjorde jo ikke det i januar, for å si det slik ;-) Blir straks 33 år og har ingen barn fra før, så det er liksom ingen vits å drøye for lenge. Jeg har el rundt den 1. i hver måned (tror jeg i alle fall. Les bloggen min for nærmere forklaring), så da blir første sjanse sånn rundt 1. mai. Passer fint, men det hadde vært perfekt om det hadde skjedd pp'en etter ;-) Her fylles ventetiden med flytting fra leilighet til egebolig, påsketur og forhåpentligvis masse frisluftsliv og vårtegn på vårt nye bosted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå