Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Erfaringer? vi går fra hverandre nå, og BF krever 50/50 plutselig...Han har foreløpog ikke tatt initiativ til å gjøre 50% av omsorgen, så hvorfor kreve det nå når vi går fra hverandre..uff! han har ennå ikke stått opp en morgen med barnet vårt..og viser liten interesse for å gjøre sosiale ting med barnet..og det er jo da også en av årsakene til at jeg velger å avslutte - jeg føler meg som en alenemor! Men noen med erfaringer??
Ajam Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Ingen erfaring, men er i nøyaktig samme situasjon som deg.. Plutselig så intr i å ha barnet liksom..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Det brukar ikkje å vere aktuelt med 50/50 før barnet er i 3 års alderen. Det har med barnet sitt behov for stabilitet.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 BF vil ha det. sier han... har sagt ja og siden vi bor med gåavstand. men han har ikke gjort noe med det og kommer plutselig med at det ikke går pga skole og jobb... likevel klager han over at jeg har alle rettigheter. skjønner ingenting. står jo med åpne armer. barnet er 10mnd....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Ingen fedre kan kreve 50/50 så lenge moren ikke er enig.....det blir aldri dømt det i en rettsak....og det skal myyyye til for at de finner ut at barnet har det best hos far.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 bare la han klage, da. Er ikke mye du får gjort med det. Du bør alikevel ikke ha 50/50 ordning, det er ikke bra for et så lite barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå