Mojo med trollungen Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Har klart og holde meg unna godt og sukker i 28 uker.. så plutselig nå i uke 30 fikk jeg sukkerkick og måtte ha sjokolade, is.. uff hehe jeg var så stolt og flink, men en liten bit sjokolade, eller en posjon is om dagen kan da ikke utgjøre så my skade... Er bare utrolig irriterende å ha dette søthungeret når jeg har klart meg så lenge uten.. Flere som har opplevd noe lignende? uke 31 nå, og søthungeret har ikke stilnet.. hehe men lillejenta i magen blir jo glad når jg får i meg litt sukker
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hehe... Gjør ingenting om du får i deg litt sukker! Alt med måte vettu! Er nesten bedre å bare fått spist den sjokoladebiten man har så innmari lyst på istedet for å gå rundt å spise på alt annet for å dempe akkurat den hungeren! Koooos deg med sjokoladen og isen din du!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 hei! snakker av erfaring her altså, er i uke 31 og har akkurat klart å slutte å spise så mye snop! og her snakker vi faktisk 20 is på to dager altså. lollipop er tingen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå