jente08&jente2010<3 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 har en lysekrone fra perfect home. en sort en, for å ha i taket. som er elektrisk. noen vertinner som vet prisen på denne ny? den har vel gått ut, har den ikke? kunne tenkt å solgt min. noen som kan hjelpe?
Adalis Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Den kostet 1700 for to år siden, mener jeg å huske... Og så ble den satt ned til 1500 (?), men usikker på om det ble fast eller om det var på kampanje..
jente08&jente2010<3 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 akkurat ja... hmm...har du noe tips om hvor mye jeg kan ta for den nå? tviler på at den er noe lett å få solgt også egentlig..hmmm!
Adalis Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Aner ikke. Men kan du ikke sjekke perfect home sine nettsider? Ofte de har restsalg osv på varer som har gått ut, og skal ut, kanskje du finner en tilsvarende der, så får du en liten pekepinn i forhold til pris? (Er ikke konsulent lenger, så jeg vet det ikke selv.) Prøv å legg den ut på finn eller noe, tror nok du må under tusen, men kanskje treffer du på rette folka vettu! Er den "så god som ny", så er den jo vært nyprisen, så da blir det jo bare å sette ned etter hvor mye du selv ville betalt for brukt vare. Jeg ville nok av prinsipp aldri betalt mer enn halv pris for brukt jeg altså, men skader jo ikke å prøve! )
jente08&jente2010<3 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 tenkte å kansje ta 8 eller 900for den jeg:) veit du om noen som er intressert, så skrik ut forresten:)hehe.. gikk litt lei den etterhvert. har du vært konsulent? handlet endel fra perfect home før, men hun konsulenten jeg handlet gjennom sluttet. synd egentlig, for de har mye fint:)
Adalis Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Aner ikke! Hehe.. Overførte alle mine "ph-kontakter" til en annen konsulent i nærheten når jeg sluttet. Masse fine ting ja, og mye jeg har lyst på fra forrige katalogen. Jeg tjente ingenting på å være konsulent, er altfor lite sted og for lange avstander, så jeg satt vel kanskje igjen med to-tre kr timen vil jeg gjette. Ikke verdt det for å si det sånn, men fikk kjøpt meg masse fine ting for en billig penge da! )
jente08&jente2010<3 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2008 akkurat ja:)hvor bor du(om jeg får spørre)? ser vi er like gamle:) ja, var mye fint, den oldemors minne, som de hadde før, var knall fin, men knuste kuppelen, og ny var ikke å oppdrive gitt:( typisk da jeg vil ha noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå