3-prinser Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hjelpe seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I hele vinter har jeg gått SÅ forsiktig ute fordi jeg har vært livredd for å falle på isen. Og hva skjer i dag? Joda, jeg tryner i trappa på vei ned fra 2 - 1.etg. Gudskjelov klarte jeg å holde meg i rekkverket, men jeg skled allikevel halve trappa ned på den ene rompeballen og den ene foten. FY SØREN å redd jeg ble, for at noe skulle skje med lillemann i magen. Takk og lov for at jeg har babywatcher,så jeg fikk sjekket hjertelyden til junior og den var fin. Tok allikevel en telefon til jordmor for å høre om det er noe jeg burde følge ekstra med på etter fallet. Hun sa at junior ligger såpass godt beskyttet at hun ikke trodde det var noe problem. Om noe skulle ha skjedd junior så ville det antakelig ha kommet en vannavgang ganske snart etterpå. Hun trodde nok det heller var værst med rompa mi. Hva er det man sier: de fleste ulykker skjer i hjemmet. Tror nok jeg kommer til å være forsiktig i trapper i tiden framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå