schnuppi Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Tenkte å lage det til meg og trollet i morgen..Hvor mye grøt og melk skal jeg bruke? gidder ikke å lage en stor panne til bare oss to...
schnuppi Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. februar 2008 Mente selvfølgelig grøtris...hehe. Har vel faktisk bare lagd grøt en gang,og den ble særlig god da..hehe
cherry coke Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Vil faktisk anbefale deg å kjøpe den 5 minutters grøte.. Den er mye bedre (synes jeg), og har en litt søtere smak, Dessuten er det fort gjort=) Tror 1 pose skal rekke til 2 porsjoner.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Det står bakpå pakken hvor mye ris og melk du skal bruke. Ihvertfall på Ming grøtris. Den synes jeg er best ) Jeg tenker du kan 0,9 dl melk og 2 dl grøtris. Dette er 2 porsjoner hvis jeg ikke tar skammelig feil...
schnuppi Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har smakt en sånn ferdigpose...men synes ikke den var noe særlig god...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Jeg synes Geisha er den beste grøten! Men det går en liter melk pluss + vann til bare 4 porsjoner.. det er litt for mye for snuppa og meg, men 2 porsjoner er litt lite.. ( går etter porsjonene på pakken, men du kan jo lage 3p også ) Men uansett hvilken grøt du velger å lage, anbefaler å ha en liten spiseskje rømme i - blir så mye bedre!
Carta Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Noen av disse ferdigposene er det vanilin eller vaniljesukker i. Smaker varm riskrem og helt pyton!!! Skal du kjøpe noe ferdig så kjøp heller pakka fra Fjordland. Den er god! Blir faktisk ikke mye dyrere enn å lage selv heller. Den andre ferdiggrøten (er det Toro tro?) er det også vaniljesmak på. Usj og fysj!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Helt enig med du-.- De ferdigpakkene er ikke noe god, bortsett fra Fjordland sin ja... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå