Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 noen par som har brukt det sammen??? vi elsker og utforske innen sex og var på nettet og tittet på en sexlekebutikk. Jeg begynte og tulle om og ha med ei dukke. og vi lo og tøyset om det. kunne jo morro og mye latter ut av og ha den med da. Det endte med at vi bestilte en. :-/..... er det helt sykt eller??? Kan jo bli en komisk kveld. hehehe
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 vil gjerne få noen komentarer på hva dere tenker om dette.....
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Det blir litt for sprøtt for meg ja... Jeg skjønner heller ikke poenget da - hvorfor holde på med en plastdukke i stedet for hverandre? Men hovedsaken er jo at dere synes det er ok da!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 HI Hvordan var det?? Fungerer det bra eller??? Vil Gjerne høre:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 vi har ikke fått den enda. har bestilt på nette. lite komentarer jeg fikk på dette da..... Vi tenkte at det kunne bli litt komisk og morro. Sex trenger jo ikke alltid og være så veldig seriøst.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Synes det høres opphissende og spennende ut jeg:) Vil gjerne høre om erfaringer o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå