Gå til innhold

Hvordan fordeler dere ansvaret i hjemmet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

....? Hva gjør far.. og hva gjør mor? Trenger tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er sambo på sjøen da...

Men før han begynte der, tok vi egentlig det som passet oss, hadde ingen avtale på hvem som skulle gjøre hva eller når, begge er voksne mennesker som ser hva som må gjøres, sunn fornuft.

Jeg jobber en del kveld, slik at han har stelt og lagt barna da. Når begge er hjemme deler vi på det, eller den som er mest opplagt tar seg av stell og legging.

Sammarbeider bra, uten å ha noen fast avtale på det! :o)

Skrevet

Kommer litt ann på da. Jeg er så heldig og har min kjære hjemme enda. Så her er alt 50% likt fordelt. =) Når han begynner i jobb så blir jo ting litt anderledes. Da blir det vell mer 85% til meg og 15% til han kanskje ;p Helgene er jo selvfølgelig en dag hans og en dag min til evt sove litt lengre, finne på noe med venner eller noe sånt :-) Når han begynner og jobbe så vill ikke det bety at han slipper unna alt. Vi har jo en sønn sammen og han har jo sitt ansvar :-)

Skrevet

sambo er som regel i nordsjøen og når han er hjemme så jobber han litt utenom også. men jeg gjør:

støvsuger,vasker gulv,lager middag,vasker og tørker klær,bretter klær, går tur(pga trimmen)hehe. men jeg synes at når sambo har jobbet 12 timer skift i 14 dager å jobber utenom så gjør det ingenting at jeg gjør dette, elsker det;)

men sambo er flink å legge tulla, bade henne, tørker flasker, lage middag av og til, lufter hunden.

men jeg gjør mest, har en kjempe rolig jente så jeg får jo masse søvn og får tid til å gjøre mye på dagen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...