KWK79 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hei. Jeg har nå 16 dager igjen til termin og jeg får IKKE sove... Nå har jeg ikke sovet godt (i gjennomsnitt 2-3 timer per natt) på nærmere en uke, og jeg begynner å bli rimelig utslitt..veldig frustrerende med en mann som snorker ved siden av da!! Er det noen som opplever det samme? Eller som har noen råd? Kommer jo til å være utslitt når lillemor kommer...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Har det ganske likt ja, har faktisk sovet noen få netter innimellom. Var mye våken på slutten av sist svangerskap også, men da kunne jeg sove frampå siden jeg ikke hadde barn, men nå må jeg jo tidlig opp med ungen. Og snorking er jeg drittlei!!! Jeg har ikke så mye råd, annet enn å sove på et annet rom, samt hvile på dagtid.
musemor... Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Hadde det også sånn forrige gang, slitsomt, og begynner å få tendenser nå også. Er bare 32 uker, og ser fram imot mye nattevåk! Tror man må prøve å få seg en lur når man kan, i løpet av dagen. Forrige gang gikk vannet mitt i tre-tida før jeg rakk å sovne, og da sovnet jeg ihverfall ikke! Var litt bekymret for at jeg ikke skulle ha krefter til fødselen og etterpå, men jeg skal love deg at du får et kick som holder deg våken så lenge det trengs, helt til den lille nykommeren sovner og man føler man kan lukke øynene selv!
Kammie 3 barnsmor:o) Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Må nok melde meg på her ja.... Jeg har 15 dager igjen, å har ikke sovet ordentlig på leeeeeeenge..... Men det er vel kanskje naturens måte å forberede kroppen vår på at babyen kommer. Kan jo bli en del ting som skjer på nettene når den lille er kommet. Jeg, for min del har nok tilbrakt noen netter på sofaen, er veldig frustrerende å ligge i senga å høre på han ved siden av som sover tungt. Kjenner at jeg er utrolig sliten nå, men regner med at jeg blir såpass gira når det hele starter, at det blir ikke noe problem. Hadde en rask fødsel sist, så håper på det samme nå... Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Har det samme problemet! Bruker ørepropper eg, deeeeilig! sovner kansje ikke hver gang, men slipper vertfall snorkingen;)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 jeg får helle rikke sove... la meg 22 i går, sovnet en time, så kommer gubben inn påsoverommet å da er jeg lys våken..låg våken til klokken hall2 da sto jeg opp og laget meg mat...i mellomtiden har jeg vært på do sikkert ti ganger, bor på do for tiden... så gikk jeg å la meg ned i sengen igjen i 2-hall 3 tiden...men fikk ikke sove før i 4 tiden tror jeg.. så når sambo for på jobb så våkna jeg igjen i 7 tiden, å låg våken i en og hall time,, så sovna jeg igjen å sov til klokken 1130-12...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå