Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Vesla vår på snart 9 uker har de siste dagene kanpt sovet på dagen, det blir kun noen små lurer på rundt et kvarter. Hun har vært et kolikkbarn, men nå sover hun endelig om natta etter vi begynte hos kiropraktor. Så nå kan hun sove fra kl 21 til 9 om morgenen, med to måltider i mellom. Men likevel bør hun jo sove på dagen, og vi ser hun er trøtt men finner ikke søvnen. Er slitsomt for henne og litt for meg som mor, er krevende å ha en baby som er våken nesten hele tida utenom når en selv sover. Noen her som har tips å komme med? Prøver mye forskjellig, alt fra å la vogna stå ute etter tur til at hun får sovne ved puppen, men neida, hun våkner etter litt uansett...
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Samme problem her. Har funnet ut at gutten min rett og slett har et lite søvnbehov. Han har nesten aldri sovet på dagtid, men har sovet hele natten (bortsett fra for å få mat). Når han var så liten som din hendte det at han ikke sov i det hele tatt, eller sov en gang eller maks to, i vognen eller i bilen. Heldigvis er det blitt bedre nå (6mnd), men jeg ler litt når folk spør om han er gått fra å sove 3 til 2 ganger om dagen nå. 3 ganger har han aldri sovet!!
Afrodite´71 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Etter å ha sovet nærmest døgnet rundt i sine 3 første leveuker, ble gutten min sutrete og overtrøtt på ettermiddag/kveld, men nektet å sove i både seng og vogn. Han skulle kun bæres, og nåde oss om vi satte oss ned etter at han hadde sovnet. Redningen for oss ble en mei tai bæresele. Etter et par dype knebøy i denne, sover han gjerne rundt 1 time i denne på kveldstid. Alt for å være nær mamma og pappa. Han er nå 8 uker. Håper dere finner noe som funker! Vet hvor slitsomt det er å ikke ha noen pauser på dagtid. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå