lip smacker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Må jeg bruke mamma badedrakt eller kan jeg ha bikini i svømmehallen? Kjedelig å bruke penger på baderdrakt,som bare blir brukt ett par ganger...
plums Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 godt spørsmål! tror jeg ville sett an størrelsen på bikinin, ikke ta den minste i skuffen. det burde være greit med en passe tekkelig en tenker jeg vaffal...
Cosette Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Klart du kan bruke bikini, det har jeg gjort i mange år. Skaffet meg først badedrakt nå nylig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå