Gå til innhold

Når pappaen har samvær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det han som da skal være med barnet.. Eller går det greit at han lar barnet være hjemme med kjæresten.. Jeg har ikke noe og si på det ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vi har nok ikke noe med det gitt. Har opplevd det samme selv faktisk. Men i begynnelsen slo jeg ned foten fordi hun hadde ikke rent mel i posen. Men etter hun ble gravid å skjerpet seg så stoler jeg på henne så nå sier jeg ikke noe på at hun har vesla alene å far er på jobb(han jobber ofte i helgene) men har sagt til henne at hvis hun ikke orker så får hun bare si fra. Ikke meninga at hun skal sitte barnevakt for mitt barn mens far jobber. Men hun sier at det er greit så da får ikke jeg gjort noe med det. Sikkert litt slitsomt for henne, alene med en liten baby og min krevende datter på 2,5 år. Men men hun velger det selv :)

Skrevet

Ja for her var pappaen også på jobb.. Og han skulle levere dattern min til meg rett etter jobben. Så jeg skjønnte ikke helt poenget med at hun skulle være med snuppa i noen timer i steden for at jeg hentet hun.. Fordi hun er jo der for og ha samvær med pappaen ikke henne! Men men, kan vel ikke gjøre noe med det.

Skrevet

Det er jo viktig at man får gode relasjoner til pappas kjæreste også, spesielt dersom det er et forhold som er ment til å vare.

Du har ingenting du skulle sagt - og jeg ville vel ikke laget noe oppstyr. De har kanskje sine grunner til å gjøre som de gjør?

Skrevet

Her opplever jeg også dette....sønnen vår er 7 år...han vil være med faren sin når det endelig er pappahelg- i og med at faren aldri gir lyd ifra seg utenom.

Her har vi også opplevd at faren har jobbet i desse helgene og latt barnet være hjemme med stemor . Nå skal det sies at sønnen og stemora ikke har noe bra forhold...og det har IKKE blitt bedre ved at faren overlater han til henne- når han har gledet seg til å være med far :(

Nå er jo gutten vår så stor så han utrykker misnøye med denne situasjonen selv- så jeg involverer meg ikke.....

Men syns det er trist at far gjør dette i og med at de ikke har så tett kontakt ( bor ikke langt fra hverandre heller).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...