Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk for alle de fine gratulasjonene fra dere !!! Jeg holdt meg på beina til klokka var 16 da måtte jeg la gubben ta over og legge meg nedpå en time. Femten unger kom og guttungen strålte slik at mammaen fikk tårer i øynene av å se han som midt punkt og sååå fornøyd da de sang bursdags sangen. Det var godt å se at gutten strålte på sin ti årsdag,idag var han midt punkt ikke mobbe offer..der ingen gidder å komme i selskap fordi han ikke er tøff nok..(har prøvd det også) Pluss jeg fikk skryt av hjemme laget pizza og brownies muffins..En strålende dag ble det... Men nå har jeg ligget på sofaen i 2 timer, sitter å moter meg opp til å finne den kalde senga.
dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 jeg blir rørt av dette jeg, for er det noe jeg unner den gutten så er det en kosleig bursdag, og det fikk han! SÅ flink du har vært!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Så flott at dere er fornøyde begge to:-))
Plutseliten :) Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Herlig at at har hatt en fin feiring Imponerende hva du har fått til i dårlig form.... det utrolig hva vi klarer for det viktigste i livet vårt. God bedring til deg!!
frøydis m/ 4 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer med vel overstått feiring. Godt jobba!! Stas når det blir vellykket. Ønsker deg en god natts søvn, så er du snart på beina igjen, tror jeg.
Karomamma Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Så koselig for gutten din!! Og for deg også! God bedring
Trollmora Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Vel overstått bursdag! Bra at dagen virkelig stord til forventningene til 10 åringen selv om mor sjøl ble syk. Håper formen din er bedre og du kommer deg fort til hektene igjen;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå