Gå til innhold

Det burde vært valgfritt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes innholdet og lengden av svangerskapspermisjonen skulle vært valgfritt slik at det kunne passe for ALLE! Likestilling er helt greit, og viktig, men inntil vi mennesker har mutert såpass at mennene kan føde og amme, så bør vi som faktisk føder barna få velge hva som blir best ut fra den situasjonen som passer akkurat der og da i livet! Noen går på skole, andre har en lederstilling, noen lever på lånt tid.. Jeg tør vedde for at dette ikke passer for halvparten av vordene mødre og fedre engang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...