Sj¤kkus med prinsen i magen Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg synes innholdet og lengden av svangerskapspermisjonen skulle vært valgfritt slik at det kunne passe for ALLE! Likestilling er helt greit, og viktig, men inntil vi mennesker har mutert såpass at mennene kan føde og amme, så bør vi som faktisk føder barna få velge hva som blir best ut fra den situasjonen som passer akkurat der og da i livet! Noen går på skole, andre har en lederstilling, noen lever på lånt tid.. Jeg tør vedde for at dette ikke passer for halvparten av vordene mødre og fedre engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå