Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Mini har slitet en del med tenner den siste mnd (straks 6mnd) Har hatt feber og slitet med diare.. Så har hatt mange netter nå hvor han bæsjer både 2 og 3 ganger.. slitsomt.. Feberen har gitt seg for en uke siden, men bæsjer fremdeles heeele tiden.. Så fant jeg plutselig ut at jeg gir jo malt i grøten morgen og kveld...... Kanskje ikke gi det når han har diare??? uff, er jo ikke rart i at den ikke blir fastere... Ja, ja.. Nå er malt krukka gjemt godt bort i skapet, og skal stå der til han heller sliter med å få ut denne bæsjen.. Kan man skylde på ammetåke med dette? hihih (Selv om jeg sluttet å amme for 2 uker siden, hahaha)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå