Gå til innhold

Uff, nå er jeg flau ja!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har slitet en del med tenner den siste mnd (straks 6mnd)

Har hatt feber og slitet med diare.. Så har hatt mange netter nå hvor han bæsjer både 2 og 3 ganger.. slitsomt..

Feberen har gitt seg for en uke siden, men bæsjer fremdeles heeele tiden..

Så fant jeg plutselig ut at jeg gir jo malt i grøten morgen og kveld......

Kanskje ikke gi det når han har diare??? uff, er jo ikke rart i at den ikke blir fastere...

Ja, ja.. Nå er malt krukka gjemt godt bort i skapet, og skal stå der til han heller sliter med å få ut denne bæsjen..

Kan man skylde på ammetåke med dette? hihih

(Selv om jeg sluttet å amme for 2 uker siden, hahaha)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...