mei&mi + marcus :) Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Synes det høres helt forferdelig ut jeg... :-/
Sørland-snuppa Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 liker ikke bergensk dialekta noen plass jeg. hihi
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Musikk i mine ører når jeg hører bæææærgensk :-) Haugesundsdialekt på tv derimot (han der i pokerfjes), gir meg grøssninger, selv om haugesundsdialekt er ganske fint
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Blitt vant med det nå, men da TV2 kom ble jeg nesten litt flau.. :oD
mpb♥ Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Tid for utslagning! POKÆRFJES *frysninger* Klarer ikke den typen ass..:-S
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Ooog kim e da so ryge ud nå, kåm fram te knappane, de e ti for udslaging (og så de teite håndbevegelsene han gjorde til å begynne med) *fnis* litt barnslig nå, kjenner jeg. Liker programmet, men han går meg på nervene av og til
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er bergenser selv og det er ytterst få bergensere som er representativ på tv uten muteknapp..
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Ja, men i helvete, han i pokerfjes er da ikke representativ for haugesund dialekten, snakker jo helt grusomt!!!:S Kjæresten min er fra haugesunds, og jeg syns dialekten er nydelig Har noe familie der nede og la alltid om til haugesund dialekt i ferier!! Selv er jeg bergenser og syns ikke det er like pent;) Passer til gutter, men ikke til jenter, høres så brautete ut! Hilsen en brautende og bannende bergenserjenter som krymper seg når hun hører andre gjøre det samme;)
mpb♥ Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Jeg holdte på å bli gal av de håndbevegelsene han gjorde! Irriterte meg grønn hver gang. Hehe...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Ja men det er det jeg sier, haugesundsdialekt er fin den, men ikke han på tv :-) Har "slekt" der nede selv, og de snakker nydelig de. Samme som bergensk, noen passer godt på tv, andre ikke. Samme som alle dialekter forsåvidt.
mei&mi + marcus :) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2008 Er bergenser selv og blir nesten flau når jeg hører det på tv.. Ivertfall Sissel Kyrkjebø og sånne som snakker så pent bergensk...grøss! Ylvis-brødrene går det an å høre på! Helt enig i haugesundsdialekten på han der i pokerfjes! Trodde det var bare meg som irriterte meg over "KIM"!! hehe...
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Ja uff, ikke greit å hete Kim hvis du er fra Haugesund;o) "Kim spiste opp sjokoladen??" "Kim drakk seg fullast på festen??"
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Hææærlig :-) Digger bergensere og vestlendinger stort sett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå