Gå til innhold

Hva med bæærgensk på tv da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det høres helt forferdelig ut jeg... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker ikke bergensk dialekta noen plass jeg. hihi

Skrevet

Musikk i mine ører når jeg hører bæææærgensk :-)

Haugesundsdialekt på tv derimot (han der i pokerfjes), gir meg grøssninger, selv om haugesundsdialekt er ganske fint

Skrevet

Blitt vant med det nå, men da TV2 kom ble jeg nesten litt flau.. :oD

Skrevet

Tid for utslagning!

POKÆRFJES

*frysninger*

Klarer ikke den typen ass..:-S

Skrevet

Ooog kim e da so ryge ud nå, kåm fram te knappane, de e ti for udslaging

(og så de teite håndbevegelsene han gjorde til å begynne med)

*fnis* litt barnslig nå, kjenner jeg. Liker programmet, men han går meg på nervene av og til

Skrevet

Jeg er bergenser selv og det er ytterst få bergensere som er representativ på tv uten muteknapp..

Skrevet

Ja, men i helvete, han i pokerfjes er da ikke representativ for haugesund dialekten, snakker jo helt grusomt!!!:S

Kjæresten min er fra haugesunds, og jeg syns dialekten er nydelig Har noe familie der nede og la alltid om til haugesund dialekt i ferier!! :D

Selv er jeg bergenser og syns ikke det er like pent;) Passer til gutter, men ikke til jenter, høres så brautete ut!

Hilsen en brautende og bannende bergenserjenter som krymper seg når hun hører andre gjøre det samme;)

Skrevet

Jeg holdte på å bli gal av de håndbevegelsene han gjorde! Irriterte meg grønn hver gang. Hehe...

Skrevet

Ja men det er det jeg sier, haugesundsdialekt er fin den, men ikke han på tv :-) Har "slekt" der nede selv, og de snakker nydelig de.

Samme som bergensk, noen passer godt på tv, andre ikke. Samme som alle dialekter forsåvidt.

Skrevet

Er bergenser selv og blir nesten flau når jeg hører det på tv.. Ivertfall Sissel Kyrkjebø og sånne som snakker så pent bergensk...grøss! Ylvis-brødrene går det an å høre på! :)

Helt enig i haugesundsdialekten på han der i pokerfjes! Trodde det var bare meg som irriterte meg over "KIM"!! hehe... ;)

Skrevet

Ja uff, ikke greit å hete Kim hvis du er fra Haugesund;o)

"Kim spiste opp sjokoladen??"

"Kim drakk seg fullast på festen??"

Skrevet

Hææærlig :-) Digger bergensere og vestlendinger stort sett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...