Gå til innhold

er han interesert eller hva skjer....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

traff en kjempe hyggelig fyr på lørdag når jeg var ute, vi danset, kysset og hadde en kjempe hyggelig samtale. vi vekslet telefon nummer og jeg fikk inntrykk av at han var interesert.

fikk melding av ham igår å vi skreiv en liten stund sammen og sendte bilde til hverandre. han ga meg også da inntrykk av å være interesert.

men idag har jeg ikke hørt noe fra ham.

spiller han kostbar eller er han bare ikke interesert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har vært opptatt.. Gi det litt tid:)

Skrevet

Kanskje han venter til du tar kontakt? Når han var den første som skrev mld så er det ikke så dumt om du sender han en mld først neste gang.

Prøv i morgen om du ikke har hørt fra han innen da :)

Skrevet

ja,har tenkt tanken :) men så er d d da: hva skal jeg skrive da? hehe lenge siden jeg har flørtet slik :) d er gøy, spennende og utrolig irriterende. alt er så usikkert liksom, liker han meg eller ikke...

Skrevet

Du kan jo spørre hvordan han har det eller hva han driver med, osv osv..hehe vet ikke jeg, men bare noe enkelt så du viser litt interesse men ikke desperat. Så jeg synes så abselutt at du burde sende en mld i morra.

Skrevet

ja,tror jeg sender en melding i morgen visst jeg ikke hører noe fra ham før den tid.

Skrevet

hehe jada. jeg trengte ikke sende melding jeg, lillegutten min gjorde d.. hehe

sendte bare en melding å forklarte hva som hadde skjedd så han ikke skulle tro jeg var rar.. hehe

da fikk jeg til og med sånn smilefjes med kyssemunn tilbake :)

Skrevet

Jeg tror du kan slappe av jeg. jeg syns det virker som han er intr.

Gi han litt oppmerksom het, men ikke la han tro han kan få deg altfor lett heller. lurt å holde igjen en smule. er alltid litt mer spennende med det man ikke helt vet om man har.

Så blir man kjent med tiden og finner ut om det er noe å satse på eller ikke.

Lykke lykke til

:)

Skrevet

ja,nå får han ta kontakt med meg. må ikke være for tilgjengelig heller da.

eneste jeg kan tenke at kan være grunn til at d ikke skjer noe nå er alderen. han er 8-9 år eldre enn meg, d gjør ikke meg noe,men jeg vet ikke hva han tenker om d... får vel bare smøre meg med tålmodighet og vente å se hva som skjer.

Skrevet

han tok kontakt! =) og han har spurt om vi ikke kunne finne på noe en dag =) men jeg hadde rett i at han var bekjymret for aldersforskjellen :(

men vi skulle finne på noe å se hva som skjer :) håper bare han klarer å se forbi alderen da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...