Gå til innhold

noen som er blitt gravide etter lap? (samme som på 1.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har tatt lap for noen dager siden og var helt frisk heldigvis. Har hørt at det kan være lettere å bli gravid etter lap fordi man får skylt igjennom egglederne. Noen som har erfaring med det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok lap. for 3 år siden og alt viste seg å være i orden med meg - er fremdeles ikke gravid... Sorry.

Skrevet

Jeg ble !

Var inne til LAP nr 2 i mars 2006, fikk da beskjd om at jeg ikke kunne komme til å bli gravid på egenhånd.. To mnd senere var jeg med spire i magen! :))

Skrevet

Jeg opplevde det!! Men jeg ble operert for endometriose. Var veldig lite i følge kirurgen som opererte meg, han var usikker på om det var nok til å være årsaken til at jeg ikke ble gravid. Dette var 23.11.06 og 26.01.07 testet jeg positivt ;-) Gutten min ble født 20.10.07!!!!

Siden vi hadde stooooore problemer med å få førstemann og vi ikke vet med sikkerhet at det var lapen som gjorde susen, dropper vi prevensjon og tar imot en ny huleboer med åpne armer om det skulle skje! Gjerne allerede NÅ!!

Mist ikke motet!! Lett for meg å si, men jeg vet hvor frusterende det er!! Husk bare at veldig mange får det til med littegranne hjelp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...