Gå til innhold

ang vogn og bytting av bag og dette,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

min jente ligger ofte og er irritert nedi der. hun er snart 4 mnd. akkuratt som hun vil opp og se. når anbefaller de og bytte? noen som vet?har ikke tenkt og bytte før hun var 5 mnd eller noe...men bare lurer litt på dette

Videoannonse
Annonse
Gjest NydeIig
Skrevet

Med vår første begynte vi med sportsvogndelen helt flatt på fire måneder. Med den vogna vi hadde kunne han da se mye mer, og var mer oppe/ute enn i bagen, fordi om han var nesten helt flatt. Det var varmt, og vi skulle spise i hagen hos farmor, og det var greit å ha armene fri. Han likte det godt, og ville ikke tilbake i bagen.

Tanken var bare å ha han der akkurat det måltidet, men det ble til at bagen ble satt bort.

Gjest NydeIig
Skrevet

Må legeg til at jenta vår som nå er 3 mnd 8 dager er i forovervendt sprortsvogn/dobbeltvogn i saueskinnspose, hun liker godt å se rundt seg. Førstegang i dag forresten merket jeg at hun så og koste seg i butikken, vanligvis sover hun for det meste når vogna beveger seg.

Skrevet

jeg tenker litt slik at .. blir det kaldt for henne.? hun har goood plass i bagen enda.. men ofte når hun er våken kan det virke som hun vil opp og se.og blir ofte utolmodig. spess på butikk. er det for tidlig og bytte? kan jeg kombinere at på kortere turer bruker jeg sports delen. og lengre turer bagen?

HI

Skrevet

Hadde samme problemet med lillegutt.

Lagde Brio-kombi vogna om til sportsvogn da han var 6 mnd ( ble anbefalt å vente til han var 6 mnd )

Nå er han snart 11 mnd og harfått ny vogn og sitter fremovervendt å koser seg =)

Gjest NydeIig
Skrevet

Har saueskinnspose som er god og varm, lue og fleece dress. Men nå er det ikke så veldig kaldt her vi bor da, har knapt vært under null.

Skrevet

Heisann. Vi byttet da han var 4mnd. Da hadde han og jeg fått nok ;P skriking på bussen og kjøpesenterene med en svett mamma, hehe...Vi har ei vogn som ryggen kan legges helt ned på (kan legge inn bag) Så den justeres i flere hakk. Hvis man kan sitte i bilstol så hvorfor ikke sitte og se litt i vogna :-) Vi bruker voksipose ned i vogna og det fungerer kjempe fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...