Gå til innhold

Ulike behov...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter måneder med liten eller fullstendig manglende sexlyst er jeg nå så desperat etter å få litt fred at jeg ga mannen min "tillatelse" til å skaffe seg noen på si'... Er drittlei av å ha konstant dårlig samvittighet fordi jeg ikke stiller opp, og drittlei av å ha en sprengkåt hundevalp svinsende rundt meg til stadighet (høres ut som jeg er sinnsykt deilig, I wish...). Noen som har gjort det samme? Tviler egentlig på at han tar meg på ordet, men akkurat nå føler jeg at jeg ikke ville brydd meg så lenge jeg får SOVE når jeg endelig finner køya om kvelden! :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke artig, det der.... Men han har vel armer? kan jo gjøre litt selv også...

Hva med å hjelpe deg litt i hverdagen? det kan jo gi deg tid til å få litt overskudd....

Og si at han må slutte å være pågående hele tiden, det er turnoff. Du får jo ikke tid til å få lyst.

Skrevet

Han gjør allerede mer enn nok av husarbeid og med ungene, han er helt super sånn. Han er nok akkurat like sliten som meg (vi har en liten en på 15 måneder som først nå begynner å sove om natten, i tillegg til en hyper 4-åring), men det går ikke ut over lysten hos ham, "dessverre" :-/ Nå har han fått det for seg at jeg går og tenker på en annen, noe som er helt latterlig. Jeg som ikke makter å tilfredsstille min egen mann, hvordan skulle jeg ha overskudd til ha en elsker? For ikke å snakke om tid? En kjapp en før jeg løper fra jobb til barnehagen, liksom? Takk for svar, i alle fall - det går seg vel til...

Skrevet

Menn og kvinner er ikke like sånn sett,

Her i huset er det på samme måten som hos dere. Jeg mister totalt lysten hvis jeg mangler energi, han er like kåt uansett hvor sliten han er! SKjønner ikke hvorfor. Jeg må av og til ta meg i skinnet og heller kjøre på. Gjerne tidlig om kvelden, så får jeg min del av sengen i fred når jeg skal sove.

Skrevet

Hvis det er noen trøst,beskriver du vårt samliv.

Her er det også mas om sex,og unger som ikke sover om natta gjør at lysta mi er på bunnivå.

Forskjellen er at jeg har en mann som ikke gidder løfte en finger for å hjelpe meg med noe.

Han har også fått for seg at jeg kanskje har en flørt på gang på jobb,men hvordan i he.... skulle jeg hatt ork til det?

Har sagt på fleip at han får skaffe ei ekstra dame,men tror jammen meg det hadde vært en lettelse;-)

Skrevet

En tråd full av ubrukelige tørrfitter!! hadde tuppet dere i ræva bare etter 2 dager med slike nykker:-)

Skrevet

Saklig svar som alltid du!

Godt at du ikke er mannen i vårt liv da :)

Skrevet

Kan heller si at du kan være glad du ikke er dama mi:-)

Skrevet

Ha, ha. Hvorfor det? Du vet jo ikke hvordan jeg ser ut :)

Skrevet

Har noen bilder i hodet som du helst ikke vil vite om:-) og jeg hadde garantert tuppet deg i ræva rett ut:-)

Skrevet

Tror du tar feil... Dessuten kan du jo ikke sparke meg ut. Du vet jo fortsatt ikke hvem jeg er. Ikke har jeg svart på denne tråden heller, så om jeg er ei tørrf... eller ei, vet du jo ikke!

Må ikke henge deg så opp i disse kjønnsorganene vet du Yppert :)

Tror heller jeg hadde sparket deg på dør, før du hadde rukket å reagere :)

Skrevet

jeg har alltid overskudd til å tilfredsstille karen min ja;)

han tror jeg neppe har tenkt tanken på å ha andre kvinnfolk

Skrevet

phøøøø... hadde du prøvd meg en gang, så hadde jeg aldri blitt kvitt deg... Du hadde sugd deg fast på meg som ei desperat skrulle å tilbedt meg fra morgen til kveld.. ja til og med natt:-) Men pga din tørrhet og ubrukeliighet så hadde jeg tuppet deg rett ut:-)

Skrevet

Wow! Nå har jeg aldri skrevet at jeg er tørr..... Må ærlig innrømme at jeg forstår HI til en viss grad. Mannfolk er som kaniner. De får aldri nok :)

Det finnes annet her i livet å bruke tiden på, enn å tilbringe den i senga, gulvet, skapet, hvor enn man måtte finne det passende! Og heldigvis har jeg en mann, så jeg har nok lite bruk for deg Yppert! Uansett hvor mange gode ord du kan si om deg selv! Du kan aldri måle deg.Og det å tilbe et annet menneske, kunne aldri falle meg inn. Vel. Kan jo selvfølgelig tilbe meg selv, men ingen andre! Ingen er gode nok til det......! Og ubrukelig er jeg nok langt i fra. Det hadde du funnet ut om du hadde visst hvem jeg var......!

Så feil igjen Yppert!

Skrevet

Det er akkurat der menn tar feil. De tror de er menn når de har eller kan ha mange damer.... Vel, kanskje i en "manns" øyne er det slik, men er nok ingen andre som ser det sånn.... Jævla gris :)

Skrevet

HI her! Heldig, du, som alltid har overskudd! :-) Jeg tror du misforsto meg litt. Jeg er veldig glad i sex, men etter 15 måneder med lite søvn og noen måneder med mye jobb så er jeg rett og slett så sliten at jeg sjelden orker annet enn å sove så snart sjansen byr seg... Mannen min ble rett og slett fornærma da jeg antydet at han kanskje kunne få utløp for sin utømmelige appetitt et annet sted, men jeg er ikke mer naiv enn at jeg regner med at han har tenkt tanken. Det gjør vel de fleste menn uansett, eller hva? Uansett pulefrekvens på hjemmebane ;-)

Skrevet

Skal vi bytte hi?

Her i huset er det han som ikke vil ha sex...

Skrevet

Hehe, det kunne jo vært en løsning for en periode i alle fall! Men jeg ville nok hatt ham tilbake etter hvert. Han er ganske så perfekt ellers, nemlig. Det er vel heller, som Yppert så elegant sier det, jeg som burde byttes ut... :-/

Skrevet

Ypperten vil vel si det samme til meg. Jeg må jo være ganske ubrukelig jeg også siden han ikke vil ha sex med meg. Hehe;)

Skrevet

Her er det omvendt. Jeg har lyst hele tida, men undertrykker det, han mister lysten i stressperioder. Godtar nå det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...