Gå til innhold

Hvilken pervansjon bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte diane p-piller før jeg ble gravid, men har den siste tiden sett flere og flere i avisene som har fått blodpropp av akkoratt denne pilla.. Kjæresten mente også at jeg ble ganske hormonell av den:P Så lurer på og prøve noe nytt nå. Må nesten legge til at jeg ammer nå da..

Har ikke så mye peiling på dette så trenger noen tips!

Så mitt spm er som i overskriften; Hvilken pervansjon bruker dere? Fint om noen ville sakt litt mer hvordan den er også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prevensjon, heter det.

Nei, jeg bruker ikke p-piller, for, som du sier, er det galskap.

Skrevet

Oi, ser jeg har skrevet feil når du sier det ja! Sånnt skjer..

Hl

Skrevet

Den tid, den sorg. Avhold er det eneste som er helt sikkert!

Skrevet

Minipillen nå som jeg ammer, men tror jeg skal slutte å proppe i meg hormoner etter det. Ikke at jeg merker noe virkning av det, men jeg tviler på at det er sunt i lengden. Blir vel kobberspiral og etterhvert sterilisering på en av oss.

Skrevet

Sånn skjer, heter det. (Evt sånt skjer, men aldri "sånnt skjer".) Og det skjer ikke bare heeeeelt av seg selv, gjør det vel?

Skrevet

Plastposer hadde dem ikke i gamle dager. De hadde derimot flust av appelsiner! (i Syden hvertfall). Plukk, del i to, töm skallet og VIPS! Der har du en fin kopp.

Skrevet

P-piller er for idiotiske kjærringer som driter i følgene:-)

Skrevet

Saa du bruker gummihatt, Yppert?

Skrevet

Man lærer så lenge man lever, gitt. Jeg har aldri hørt om pervansjon før nå, men jeg ser jo at det ikke er så uvanlig. Jeg skal i hvert fall ha det med appelsinskall i bakhodet hvis jeg får behov for pervansjon en gang i fremtiden.

Skrevet

...du maa plassere appelsinskallet et annet sted enn bakhodet om det skal gjöre jobben, fru! Evnt.over hodet.

Skrevet

Jeg bruker aldri noe:-) Her er det kontroll og ikke lekk pikksyndrom som de pinglepikkene dere knuller:-)

Skrevet

Saa utrolig slitsomt med tanke paa vegg- og takvask hele tiden da.

Skrevet

Så hvis appelsinskall skal være effektiv pervansjon, så må det plasseres på hodet? Ok, det er registrert. Skulle gå greit, sveisen overlever jo det.

Skrevet

Spørs hvor en sikter det vennen:-) er ikke slik som amatørene vet du!!! skvetter liksom ikke helt villt rundt meg heller da:-)

Skrevet

Så du er kongen av kontrollerte utløsninger? Det hørtes jo fantastisk spennende ut.

Skrevet

Har ikke sagt det vennen:-) sa bare at jeg ikke lekker under akten, så det problemet eksisterer ikke hos meg:-)

Skrevet

vi bruker kondom, fordi jeg fikk så mye forandringer og ubalanse i syklusen med p-pillen, pluss at jeg fikk jo litt noia når de kom på nyhetetn og fortalte om alle som dauet av jasmin og diverse andre merker... kondom er helt greit, man er ikke så begeistret i begynnelsen ,men blir vant til det etterhvert. men i det siste har det blitt litt sløsing med sikkerheten så skal ikke se bort i fra at jeg snart pisser positivt!

Skrevet

prevensjon???, skjønner ikke helt, hva er det for noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...