Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg må si at det er en del menn jeg syns litt synd på nå for tiden. Hallo? Det må da gå an å gjøre ting uten å melde fra til dama av og til. Jeg må si at dersom gubben hadde vært på kurs i en uke, og han IKKE hadde drukket, hadde jeg blitt forundret... Og hadde han meldt seg på Robinson, så hadde han det da. Det er jo ikke dermed sagt at han må dra. Det er jo en mulighet for at det går an å trekke seg, eller tar jeg feil? Dette er bare to eksempler jeg har sett de siste dagene. Det er jo jaggu ikke rart at folk går fra hverandre som aldri før. Om man skal bli så irritert å sur på sånne småting mener jeg... Men for all del. Dere får bare fortsette å være kontrolerende og overbeskyttende. Jeg liker iallefall at mannen min å jeg kan gjøre ting hver for oss uten at den andre friker ut.
Silja FullFres McQueen Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 *signerer* Skulle ha skrevet et lignende innlegg selv, hadde jeg bare gidda... Hehe.. ;D
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Trenger ikke se på DiB engang jeg for å få bekrefta det der... Nå er mannens bestekompis singel igjen gitt. Og jeg skjønner ham! Makan til kravstort og masete kjerringemne...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Faktisk så er skilsmissestatestikken synkende, leste jeg i dag.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Min bestekompis forøvrig kommenterte på det i går. Han kommer fra et land hvor det er 11% eller noe som skiller seg og sier om moren sin at hu bare driver og fullfører integreringen! (hun skiller seg fra faren hans nå) Jeg så jo ut som et spørsmålstegn helt til han kom med skilsmissetallene for Norge vs der han er fra:p Haha... (egentlig litt morsom måte å fremlegge det på, fullføre integreringen...)
Carnivale Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Ja gid, tenk at menn drikker når de er på kurs og seminar og ting?? Hadde gjort det samme jeg også
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Folk er forskjellig! Tror det er mange som har problemer med å skjønne det her inne.. Og PS! Skilsmissetallene har vel ikke vært så lav som den er nå på lenge (hørte jeg på radioen i dag), så kanskje litt positivt at noen er litt overbeskyttende og kontrolerende...?? Og dette kan jo også gjelde begge veier...
Frk&vesla Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 hadde vell reagert hvis mannen min ikke drakk på seminar ol. meen. jg hadde fått mg en god latter og ønsket han god tur hvis han hadde meldt seg på robinson:P
Kjukka Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Er vel egentlig verre med de der kjerringene som irriterer seg over at mannen glemmer å ta korken på tannkremtuben, glemmer å ta ned dolokket og bla bla. Hva er problemet, bare å ta på korken og lokket selv vel. Er vel ikke akkurat mange kalorier man bruker...
Adalis Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Er i prinsippet enig, men ikke når det gjelder langtidsgreier! Hadde mannen min meldt seg på robinson, og han faktisk hadde kommet inn, så hadde jeg aldri klart å si nei. Og jeg hadde dermed følt meg presset til å si ja, siden det er en unik sjanse. Men, hadde han diskutert med meg før han sendte søknaden, og spurt "hva hvis om atte" han hadde kommet inn, så hadde jeg turt å si min virkelig mening, uten følelsen av at jeg tok fra han noe. (Siden det da enda ikke var noe å ta fra.) Da kunne han sendt søknad, for da hadde jeg allerede fortalt hva jeg følte, istedet for å "lyve og smile" den dagen han evt hadde blitt trekt ut. Er vel ikke mange her inne som hadde sagt nei den dagen mannen stod med tilbudet i håneden!???! Men som kanskje hadde hatt ønske om å snakke ut om både fordeler og bakdeler ved noe slikt, før det faktisk var der i realiteten... Jeg hadde ihvertfall ikke vært ærlig med mannen min om han kom hoppende glad og hadde fortlat meg at han kom inn, da hadde jeg ønsket han god reise, og antakelig sittet litt fortvilet igjen selv, men uten å vist det til han. Han hadde vel ikke merket noe, men jeg hadde følt at min mening ikke telte, siden jeg ikke fikk mulighet til å fortelle om meningene før sjansen var i havn. (Hva er det som er skummelt ved å fortelle oms like ting egentlig!?? Å få "nei"? Kanskje det er taktiske trekk blandt noen menn, ved å ikke si noenting før det er gjort, fordi vi da får vanskeligere med å si hva vi virkelig mener!??)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Dette hører vel strengt tatt hjemme på kranglesiden. Unødvendig å legge et drittslengingsinnlegg her når vi har krangleside!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Men er det da sånn at når man går inn i et forhold (frivillig...), så er det helt greit at menn kan fortsette å være guttunger, mens vi må ta det fulle og hele ansvaret. Min mann er det ikke synd på..... selv om han må ta store økonomiske avgjørelser sammen med meg.....Han må faktisk ta en prat med meg om han skal være med på et reality program, som gjør at han er borte i 3 mnd. Vi tar de fleste store avgjørelser i fellesskap, er det virkelig synd på mannen min fordi han har respekt for mitt liv, sånn som jeg har for hans. Det kan jo hende at jeg har planer også. Det er derfor vi snakker om ting, så ikke vi står der...."Oi, hvem skal passe barna da???" Men da får det heller være synd på han da....... Men jeg har ingen planer om å gå fra den stakkars mannen min:o))
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Enig! Bortsett fra når det gjelder Robinson innlegget. Når ein har unger ilag, har ein også eit ansvar ilag. Ting som innebærer at den eine parten blir vekke i ni måneder, der då den andre parten blir sittande med ansvaret for unger, hus og heim aleine såpass lenge, bør diskuterast på forhånd. Det hadde vært noke anna om det ikkje hadde vore unger inni bildet. Hadde mannen min reist vekk på kurs eller noke sånt og ikkje drukke, hadde eg blitt overraska! Alle har godt av å få kose seg litt.
saInBa Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 Hehe..må faktisk bare flire litt av dere damer som går og "rydder" etter mannen deres,lukker korken til tannkrem tuber o.l som ei over her skrev. Og me tanke på kalori forbrenningen så tror jeg virkelig det går mindre av dem ved å bare spøre mannen om han kan lukke tannkrem tuben og lukke toalett setet så ikke minsten skulle finne på å kaste mer enn nødvendig oppi der! Hjelpes..de bor da ikke mer på hotell en det vi damer gjør... Men unødvendig gneldring er vel unødvenig fra begge parter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå