høstbarn:) Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Mener du den som Mona Grudt reklamerer for? Jeg henger meg på spm ditt,- virker den,- og ER DEN GOD?
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Men det er jo ikke vanlig kaffe?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 jeg gikk ned ca 10 kg med den for et par år siden, men da drakk jeg ca 4-5 kopper dagen, og ble egentlig ganske lei hele smaken, for om du er glad i vanlig kaffe, er denne rett og slett vemmelig, iallefall om du drikker så mye som jeg gjorde, men gjorde det jo fordi jeg så resultater av den. og den er SVIN dyr. ikke kjøp porsjonspakkene, men den store silynderen med pulver liggende løst oppi. og den koster over 300! drakk ca 2 sånne på 1 mnd. og gikk da ned ca 10 kg på et par-tre mnd kjøpt meg sånn nå også, men sliter med å få den ned. brekker meg litt faktisk... men har begynt å venne meg til den. er desperat.. hehe
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 den virker forresten avførende- får litt fart på systemet for å si det sånn. men ikke noe sånn skikkelig renneræv da
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Hva i alle dager er det i den da? amfetamin? Høres jo passe suspekt ut..
Gjest MMJ Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Hva heter den tjukkebolla og Kine ). Hvor kjøper man den Helsekost?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 den heter coffe slender og ja, hm. kanskje suspekt vet ikke jeg. kjendte prikkefølelse på leppene om jeg blandet den for sterk.... så- og noe må det jo være siden den er såpass effektiv. men den stoler på at den ikke ville vert på markedet om den var farlig. og den fåes på alle typer helsekost forretninger er DYR
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har den i tablettform. Funker fa.. ikke! Blæh:-(
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Det er en god grunn til at den er dyr;) he he. Du må ikke stole på at alt som selges er trygt da... Jeg syns det hørtes ut som en skummel ting forkledd som kaffe.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 har prøvd tabelettene jeg også, og de virket ikke på meg.. bare å drikke skvipet som gjelder tydeligvis. må visst lide for skjønnheten:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 synest også den er skummel, særlig om man har annlegg for spiseforstyrrelser. for når du ser at den har virkning, er veien kort for å begynne med overdreven bruk, og det tror jeg er veldig lite sundt! (les farlig) den forkludrer jo fordøyelsesystemet. det står også på pakken at anbefalt dagsdose bør ikke overskrides... men sier bare at den virket på meg, og selv om jeg ikke likte smaken drakk jeg det siden den virket. og nå, har jeg kjøpt den, men som sagt blir jo dårlig av den nå da... og er høyst enig at den er litt suspekt. nettopp fordi det er lett å overdrive bruken når man ser effekten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå