Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Er det bare meg som lar meg engasjere og provosere noe voldsomt av Farmen. Utrolig irriterende småjenter! Sutrer og sutrer. Og snakk om å overreagere ift Amin i dag. Alle kan vel drite seg i, og gå på en smell. Kanskje bare nok et tegn på mye hormoner og lite annet å engasjere seg i...?
85-MOD Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Heilt enig. Synes synd på han eg. Han virka nå som ein rolig å grei person. Får fnatt av Catharina. Så sur å negativ atte.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Hehe.. du er nok ikke den eneste. Greit nok at det er et spill der inne, men synes måten enkelte på Farmen har vært mot Amin etter fyllekula hans er direkte forkastelig. Stygt rett og slett! Forøvrig synes jeg Amin viser en veldig moden side av seg selv til å bare være 20 år. Virker som en oppriktig type. Synd han dro, men skjønner han godt. Det mennesket som irriterer meg mest der inne er vel Catharina. Måten hun snakker til andre på, og innstillingen hennes. Ann Kristin er også blitt ett irritasjonsmoment.. veldig veslevoksen og fort ute med nebbet sitt hele tiden. Jaja.. TV2/Farmen oppnår hvertfall det de vil med prgrammet sitt! :-)
trine_25 Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 De jentene kommer til å drite seg helt jævlig ut når de "endelig" har fått ut alle mannfolka... De klarer jo ikke jobbe, så hvor skal de få mat fra da?? Hjelpes, får helt fnatt jeg!! Sikkert det verste som noen gang har skjedd de, at Amin drakk og kanskje slang litt med leppa. Noen må bare ha noe å klage på vettu...
babygullz <3 vilde Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Den fyllekula var da ingenting å syte over. Makan til prektige kjerringer som ikke tåler noenting altså. Catharina er en person som tydeligvis har lest Nemi og blitt altfor opphengt, og Ann Kristin er ei lita sagflis som er tøff med alle i ryggen, men en pyse alene. Amin kunne vunnet hele greia, men han tapte når han lot seg psyke ut av små maurer..
Han79 Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Enig! Tenk deg å trekke seg frivillig fra en konkurranse fordi motstanderne ønsket at du skulle dra hjem. Det er jo en konkurranse, ikke om å gjøre å få seg venner. Litt skuffa over at ikke Hugo kunne gitt sin støtte til Amin, og bedt han med seg til storbondehuset i stedet for turtelduene. Nå holder jeg en knapp på Hugo, tiltross for en god del usympatiske trekk, han kan i hvertfall noe.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 "Maurere er en betegnelse på de muslimske innbyggerne på Den iberiske halvøy og i Maghreb (Nord-Afrika) i middelalderen" (Wiki.) Men kanskje hun mente at de er maur men ikke vet at det heter 1 maur-flere maur? Vanskelig å si...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Det er altså uansett hva denne jenta sier så må dere henge henne ut på et eller annet hvis? Nå er hun faktisk seriøs og med på en debatt uten å slenge med leppa og andre ting, så hvorfor ikke bare la tråden handle om det den startet med? Farmen? Greit at vi er på ''krangle'', men det får da være en sort måte på!
trine_25 Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Tror nok ikke det var muslimske innbyggere babygullz mente. hehe. Ho Catharina har jo sagt rett ut at ho egentlig ikke vil jobbe noe særlig..så hun har jo forferdelig mye på farmen å gjøre. Ann Kristin og Lene har alltid noe å klage på.. Skjønner ikke at det går ann. Er dessverre ingen kvinnelig verdig vinner i år, etter Ingunn røyk.
trine_25 Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Syns det er helt utrolig at folk henger seg mere opp i skrivefeil, enn hva diskusjonen faktisk går ut på. Ledd mye av krangler på den siden her, og har lagt merke til at noen får særiøst gjennomgå!! Uansett hva de mener, er det noe feil. Mener personen det samme som alle andre, er det skrivefeila folk henger seg opp i... hehe
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Noen legger faen meg opp til det sjøl også!! Hu sier jo sjøl at folk må tåle litt når dem er her inne og er frekk i kjeften sjøl!! Jeg har hvertfall null sympati!!
Ikkelektuell Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 "Er det bare meg som lar meg engasjere og provosere noe voldsomt av Farmen." Nei, utrolig nok så er det en hel del mennesker som anser denslags som god underholdning. Det er ikke så vanskelig å finne noe annet å engasjere seg i; det er viljen det står på, ikke annet.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #14 Skrevet 26. februar 2008 har ikke fulgt med på farmen jeg da,rett og slett fordi jeg får fnatt av folka... men jeg kan med sikkerhet si at Ann Kristin er akkurat sånn i virkeligheten også...var ihvertfall det i '98-'99,gikk på ungdomsskolen med henne...skikkelig ovenpå bimbo som tror hun er mye bedre enn alle andre... men en ting skal hun ha da og det er at hun har slanket seg en god del siden den gang jeg kjente henne...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 Syntes veldig synd i amin i går ja.grein når han dro.syntes det var så dårlig gjort og bli mobba ut av farmen.var mye drittslenging mot han vi ikke fikk se og.han måtte ha krisehjelp av tv2 ettepå.(psykolog).stakkars. Han gjorde en tabbe,og de valgte og mobbe han ut,for og få ut en sterk finale kandidat.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #16 Skrevet 26. februar 2008 de jentene på farmen (noen av de) er de rette eksemplene på hvor stygge jenter faktisk kan være mot både hverandre å mot andre..de er så flinke til å psyke folk ut at d er en skam!!! jenter kan være så brutale å mobbe andre ut, å psyke folk ned.. amin sa unskyld å la seg flat,å de godtok ikke unskyldingen hans engang..ja d er et spill,men der inne er faktisk deres verden å de lever jo oppi hverandre hele tiden..så at de har sammvittighetr til å være så slemme mot hverandre fordi det er et "spill" d fatter jeg ikke.. å hu dumme hestejenta chatarina--æsj for ei sur kjerring..du kan se pp tryne hennes at hu er både frekk ,lat å bortskjemt!!! jeg syntes d var så kjekt denne gang at endelig kom d en utlending inn så var kjempeflink å jobba å sto på.-.å så moden til å være 20 år..d er jammen meg ikke mangen gutter på den alderen så er så modne.. håper de små jentene der inne får seg en skikkelig utfordring snart..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #17 Skrevet 26. februar 2008 Tenk å bli så sure av ei fyllekule da!!?? Men blir ofte til sånne typer kattejammer, der de sure går rundt å overbeviser hverandre om at de har sååå rett, mens hele verden ser at det er de som virkelig driter seg ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå