Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 sitter her og tenker på hva jeg skal gjøre. var på date i går og vi fant tonene, men samtidig har jeg det jo så bra også. Trives så godt i situasjonen jeg har nå, men samtidig savner jeg jo såklart noen! har vært alene i snart tre år og klarer meg veldig bra! takler veldig dårlig den fasen i begynnelsen hvor alt er usikkert og tankene går mot vil han eller vil han ikke. Tør liksom ikke å slippe meg løs og bare flyte med... Så sånn som det ser ut nå blir det nok ingenting denne gangen heller. har 100% aleneansvar for snuppa og derfor veldig vanskelig for den partneren jeg kommer til å få også. ble rotete dette her. måtte bare få det ut for å se om det er noe fornuftig, men ser at det egentlig ikke ble det. Er bare så utrolig frustrert over meg selv akkurat nå!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Kjenner til det dilemmaet der, ja. Hadde vært godt å ha noen til 17. mai, jul, ferier osv. Men hverdagen er faktisk best/enklest aleine når en har 100% aleineansvaret...... hehehe.... jeg "jager" vekk alle som viser interesse, jeg. tragikomisk, egentlig:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 høres ut som meg ja. noen ganger hadde det vært veldig praktisk å ha noen å dele hverdagen med også, men da må jo jeg ta hensyn til noen også... vanskelig ditta her ja! men men, håper jeg ser lysere på det i morgen. blir sittende å le av meg selv innimellom. Er jo så sterk at dette skulle egentlig ikke ha vært noe problem..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Vi får tenke som så; det er ikkje farlig å vere aleine:) Alt har sine fordeler og ulemper. Jeg er sterk også, kanskje for sterk av og til:) Ønsker egentlig ikke å ha noen mann, men sånn som da jeg var på hotellferie med ungene i fjor; alle de andre satt med andre voksne med bordet, tok seg et glass vin eller øl. Der satt jeg med barna så lenge de gadd å sitte i ro, og brusglasset mitt...... det må jeg si var litt kjipt.... hadde vært greit å hatt en voksen å prate med da:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Sitter med samme tanke selv....Nesten skremmende at jeg innfinner meg mer og mer med alenesituasjonen! Nå er jeg veldig brent av barnefar ..og kjenner at det faktisk er veldig godt å være alene...klart man savner noen til tider- helt klart! Men da har man venner man evt kan tlbringe litt tid med... Kommer ikke til å stresse med noe nytt forhold her....syns det og er "komplisert" i forhold til barn...er livredd for at de skal oppleve at mamma har nye typer som ikke varer.... Livet er ikke så verst som singel heller - har jo verdens beste barn:=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå