Gå til innhold

Ring og si ifra om dere kommer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ikke???? Snella fikk innbydelse til bursdag i dag, og vi må melde avbud. MEN det står, ring og si ifra om dere kommer. Da mener samboeren at vi skal ringe OM vi kommer, mens jeg mener det betyr at vi skal gi beskjed uansett.

 

Eller? :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe.

 

 

JEG mener at de som skrev innbydelsen var drita fulle. Nemlig. Er det mobilnr, så send ei mld.. ;)

Skrevet

Egentlig så er jeg enig med samboeren din, men på en annen side så hadde jeg nok gitt beskjed uansett hva det hadde stått jeg... :P

Skrevet

Det betyr at dere skal gi beskjed uansett.

 

Den andre alternative tolkningen er ulogisk hvis du tenker lit på den.

Skrevet

Hadde gitt beskjed uansett, samme hva som står i innbydelsen..

Skrevet

Koster jo ikke så mye å gi en beskjed uansett da. Send en sms om det er mulig, viss ikke hadde jeg nok ringt å sakt ifra at vi ikke kunne komme.

Hadde satt pris på at andre meldte avbud om det var vi som skulle ha selskap, så da hadde jeg gjort det samme tilbake.

Skrevet

Tolkningen min er at man da skal gi beskjed, uansett om man kommer eller ikke.

Det er skrevet på "muntlig" og er slik man ville sagt feks om man skal ha en liten sammenkomst for voksne etc, hvorpå man selvfølgelig gir beskjed også om man ikke kommer.

Skrevet

Er enig med samboeren din, men jeg ville heller formulert invitasjonen som "ring og gi beskjed dersom du ikke kan komme". Men, det blir jo en annen diskusjon :-)

Skrevet

Pjuh, alle er enige med meg, hehehe:D

 

Jeg skal gi beskjed, men jeg akter å sende melding *morsk* ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...