stratosen_er mamma_ Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Heisann.. f.13.04.83 Lurer på når kvalmen/oppkasten min slutter....er i uke 15 nå...føler at d kommer til å vare en stund:( hvordan går d med jobben min fremover i sv.skapet?? ser du evt kjønn??og når jeg føder?? termin i slutten av aug... tusen takk:) hadde blitt veldig gla om du ville se:) klem
nattinatt Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hallo Var vel det med jobben som du ikkje fekk så mykje svar på igår, men eg ser deg i jobb videre framover og,rundt 30-40% stilling,men til sommeren så gjer du deg.Klem og lykke til vennen(skjønte me har same utd,litt artig he he,klem)
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 hehe ja:) takk for det... jeg tror d er ei jente i magen min da...siden jeg er så dårlig håper virkelig d gir seg snart...er lei:(
nattinatt Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Uff ja, det skjønner eg godt, det sliter sånn på å gå slik.Skal bli godt for deg når den kvalmen gir seg for deg.Men du, ser du noko kva eg vil jobbe med etter eg er ferdig med etterutd mi?håper jo på å få brukt den utd mi eg då,og helst grunnutd og.Snakka med helse og velferdsjef i dag,og det ho nevnte på idag var evt noko ettermiddagsjobb meir som miljøarbeider,men fem unger å jobbe kveld ser ikkje eg på som så aktuelt lenger,har jobba nok den arb tida der!!Vist ikkje så får eg snakke med legen min og evt pleie og omsorg igjen,men då få mindre tung pleie.Burde jo gå an med utd som eg harog då.Er visst snakk om at det gjerne blir ledig ein jobb som du har,men eg lurer på om den er utlyst internt eg?har ikkje sett noko annonse til no iallefall.Eg er født 04.05.68
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 hmmm:) følte sykehjem/sykehus her jeg...ser deg litt som en slags ledertype..tror du kan passe godt til d... er ikke helt på nett med klarsynet mitt om dagen men....skal prøve å se igjen i morgen....da har jeg fri og mer energi:) Tusen takk for at du tok deg tid å se på meg...er litt uttafor i dag...er vel hormonene som herjer litt... klem
nattinatt Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Hallo igjen vennen Ikkje stress med det, du ser.Uff ja, det er ikkje berre berre når hormonen herjer,og du er så kvalm, krysser fingrene for deg eg for at det snart vil gå over,og det kom jo opp og når eg såg på deg.God klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå