Gå til innhold

Flere som sliter med "hetetokter"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 37 og jeg er sååå vaaaarm! har i tillegg fått sikkelig klamme hender. Det er helt forferdelig. Føler meg ikke komfortabel med å håndhilse på nye mennesker med mine klamme hender:( Da de skulle stikke meg i fingern hos legen begynte jeg å siiiilblø pga hendene var så varme.Våkner også opp midt på natta av at jeg er gjennomvåt av svette.. Utrolig ekkelt:/ Må jo skifte sengetøy hele tiden.. Er dette helt vanlig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja sann har jeg det og!! Føler jeg går konstant rundt med knall røde kinn!! Ikke noe gøy!! Ser ut som en kokt hummer hele tiden!!

Lurer også på om det er vanlig.. Var ikke sånn sist!!

Skrevet

Sånn har jeg det og..... føler meg helt vanlig og fin, og PLUTSELIG begynner svetten å renne og blir glovarm over hele kroppen.... satt på et møte på jobb forrige uke der jeg plutselig fikk en hetetokt, og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg pga at jeg ble så varm og rød i toppen.... flere av kollegaene mine som har kommentert at jeg er rød i kinna. Heldigvis er det visst vanlig i flg mine kvinnelige kollegaer, vi går visst med en bakerovn i magen... Jeg hadde det ikke sist svangerskap. Vi får holde ut, og være glad for at vi slipper å gå gravide i sommervarmen...(jeg har termin i mai). Lykke til videre! :-)

Skrevet

JA, noen skikkelige hetetokter, har begynt å ha på lag på lag klær, så jeg kan skrelle av meg i full fart når det trengs. Hadde det ikke i forrige svangerskap, men i barseltiden var det helt ille. Lurer på hvordan det skal bli denne gangen når jeg allerede nå har det såå sterkt! Vi får være glade for at det ikke er sommer ja!

Skrevet

Jeg og!!! Så SINNSYKT varm til tider.. Hadde jeg ikke vært gravid ville jeg trodd jeg var i overgangsalderen.. Hehe.. Og jeg er bare 22.. Kanskje det er noen av de samme hormonene som kikker inn??=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...