Prinsen & spiren Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 ...før jeg tar kvelden. Skal slutte å mase, men må bare spørre.. Var på do nå.. kom ut en svar liten "slim"ting. Svar/mørk.. Var vel kanskje 1 cm lang og 0,3 mm bred.. er det noe av det som skal ut? med tanke på at jeg bare var fire uker på vei.. er det mer igjen? Har kommet ut andre "småting" som er på str med ei ris kanskje..
temine Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Huff, føler med deg. Ikke enkle dager. N¨r jeg mista i uke 7-8 var det som kom ut på dtr med ei fyrstikkeske, en hard klump. Aner ikke om det som kom til deg nå er det hele, men du bør få deg en ultralyd for å sjekke det her.
Prinsen & spiren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Okej , det som kom ut var i hvert fall ikke hardt. Mer slimaktig.. Så det skal komme ut noe ? Uansett hvor lite på vei jeg var? Tror jeg skal ordne meg en undersøkelse, ja! : (
temine Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Vet ikke svaret på ditt spørsmål desverre, men håper du snart får undersøkt deg ordentlig og får ett skikkelig svar. God natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå