Gå til innhold

Bellyband:)


☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestilt meg bellyband fra barnetrend:)Gleder meg skikkelig til det kommer:)

Noen som har sånn her??

I såfall er det like behaglig som det ser ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har blitt stor tilhenger av BellyBand. Bruker det så godt som hver eneste dag. Det er et godt kjøp!

Skrevet

Unnskyld,men hva er det for noe ;-)?

Skrevet

Det er et bånd(forlenger) som kan festes til vanlige bukser/skjørt osv sånn at man kan bruke sine vanlige klær mens man går gravid. Se på alexi.no.

Skrevet

Takk for svar,skal ta en titt jeg;-)

Skrevet

hei.

Vil også anbefale Belly band fra barnetrend.no

Når buksene ikke går igjen kan en ha dette utenpå! Kjøpte meg et sånt og kan forsatt bruke mine egne bukser! supert! liker denne bedre enn den knappegreia.

jeg er 36.4 idag..

Skrevet

Åhhhh,nå gleder jeg meg hvertfall til og få det:)

Skrevet

Jeg er ikke gravid (ennå), men har sett litt på disse, og lurte på hvordan man tar mål om hvilken størrelse man bruker. måler man cm på magen da eller?:)

Skrevet

Lager meg slike for å ha utenpå selv jeg. Kjøper singletter, litt trange, klipper av stroppene og vips...Billigere enn 200 kr stk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...