☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Nå har jeg bestilt meg bellyband fra barnetrend:)Gleder meg skikkelig til det kommer:) Noen som har sånn her?? I såfall er det like behaglig som det ser ut??
Chezka Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ja, jeg har blitt stor tilhenger av BellyBand. Bruker det så godt som hver eneste dag. Det er et godt kjøp!
malise Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Det er et bånd(forlenger) som kan festes til vanlige bukser/skjørt osv sånn at man kan bruke sine vanlige klær mens man går gravid. Se på alexi.no.
Ejlis Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 hei. Vil også anbefale Belly band fra barnetrend.no Når buksene ikke går igjen kan en ha dette utenpå! Kjøpte meg et sånt og kan forsatt bruke mine egne bukser! supert! liker denne bedre enn den knappegreia. jeg er 36.4 idag..
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 Åhhhh,nå gleder jeg meg hvertfall til og få det:)
*spirekrok er Høygravid* Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er ikke gravid (ennå), men har sett litt på disse, og lurte på hvordan man tar mål om hvilken størrelse man bruker. måler man cm på magen da eller?
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Lager meg slike for å ha utenpå selv jeg. Kjøper singletter, litt trange, klipper av stroppene og vips...Billigere enn 200 kr stk det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå