Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Er det flere som merker at kvalmen gir seg litt, at brystene ikke er så ømme lengre...? Er dette normalt? Spesielt er jeg bekymret over at ømmheten i brystene har mer eller mindre forsvunnet. Jeg har mistet to ganger tidligere, så jeg er ganske bekymret nå... Noen som kan svare? Kanskje merket det samme?
#12/11/08#lilly** Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 jeg lurer på akkuratt det samme, brystene mine er mindre ømme nå enn før,.... så jeg dytter litt på denne jeg
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er forresten 16+0 i dag. Hvor langt er du på vei? Og når begynte du å kjenne at ømmheten forsvant? På meg forsvant det ca i går eller i dag.
Kompani Orheim Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Hos meg forsvant ømheten et par uker før kvalmen (og spyingen) forsvant i uke 16. Begge symptomene forsvant omtrent på dagen, akkurat sånn som du beskriver.. Men jeg tror dette er veldig vanlig :-) Jeg hadde nemlig hørt fra mange at begge disse tingene kom til å "skru seg av" som en bryter på et visst tidspunkt! Jeg var ihvertfall bare glad for å føle meg i tipp topp form igjen! :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Helt normalt. Symptomene kommer og går gjennom hele svangerskapet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå