♥Snulder Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 I strie småjenters enda striere pannlugg???? HJELP! Ha litt barmhjertighet med en stakkars mamma som er ekspert på gutter! Her kommer jeg til kort altså! Jeg har latt Leahs pannlugg vokse i trass... Trassen går ut på at når luggen blir lang nok så blir den så irriterende at hun godtar spenner, strikker eller hva som helst! Men......nææææhheiii! Hun lar seg ikke lure gitt;=)
Karomamma Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 He he, ligner hun litt på mora si, den lille stabeisen? Hos oss sitter spennene godt fast nå når håret er blitt tjukkere, men hun tar dem ut hele tiden og legger dem fra seg overalt... Høyt spenne- og strikkbudsjett
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Lynlim kanskje??? Hehe, jeg også prøvde meg på den varianten der, med å la luggen bli lang nok. Dengang ei, hun var bare irritert og dro ut spenner og strikker raskere enn jeg klarte sette det i:-) Så vi dro til frisøren og vips, nå har hun kort pannelugg og nyklippet hår. Så søt som bare det:-))
♥Snulder Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Nei striheten har hun etter faren sin!!!!....;=) Huff... jeg får vel bare kjøpe inn enda flere spenner og håpe på at forbruket går ned etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå