Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 På fredag skal jewg inn på Riksen og ta ut egg (endelig), gjør det noe om jeg tar meg et par glass vin den kvelden? Eggene skal jo ikke settes inn før søndag... Eller bør jeg holde meg borte fra alkohol?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Ett glass er jo ute på to timer, så dersom du føler for å feire en vellykket uthenting så kan jeg ikke se at et glass eller to skal gjøre noen skade ;-) Men er du usikker så lar du det være! Men husk at det nok er 9 mnd til neste gang du kan ta et glass trolig enda lenger ;-))) Satser jo på spire som sitter!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 du kan høre med legen når du skal dit? ville nok ligget unna alkohol men må vel være lov til å kose seg litt også..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Skal gifte meg i august og selv om jeg er gravid da så er det ikke umulig at jeg tar meg et lite glass sjampis... hehe ;-) Sånn skåleglass og lite sup nå og da...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Næmmen! Hei Ludderet! er då våken? hehe
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2008 då = du
Carnivale Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 For en gangs skyld er jeg enig med Ludderet. Hva er vitsen med å ta det ene glasset i bryllupet, om du er gravid da? Hva er mest verdt å vente på for deg, det ene glasset med champis eller babyen? Over til det du spurte om, vel, du har jo teknisk sett ikke egget INNI deg den kvelden, så et glass eller to skader neppe. Men jeg tror ikke jeg hadde tatt sjagnsen, av frykt gor å skape et dårlig boklima inni der..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2008 Det var snakk om å drikke FØR egget blir satt inn... altså FØR graviditet... Lær deg å lese, da, om du skal bry deg med ting du ikke har noe med eller kan noe om! ;-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2008 Nå snakket ludderet om vin, og det kommer jeg ikke til å drikke under bryllupet og jeg har ikke bestemt meg for å drikke sjampis. Var heller ikke spørsmålet mitt! ergo: mitt problem! Nå har ikke jeg tenkt å bøtte ned masse vin på fredag. Bare feire at jeg ENDELIG har kommet videre i denne vonde prosessen... Men er det fare for å lage dårlig bomiljø der inne så dropper jeg det... Men egget settes ikke inn før søndag, så jeg tviler på at alkohylene henger i i 2 over 1 døgn, men...
Carnivale Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Svarte på det jeg, og nevnte også at du ikke har egget i kroppen så..for all del. ANg å bry seg med ting man ikke har noe med, så gjør jeg faktisk det når det er snakk om både alkohol og røyking i svangerskapet. Hva du velger å gjøre er opp til deg.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2008 Innlegget 22:02 var til vårt kjære, saklige Ludder... ;-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. februar 2008 Ja, jeg spør om jeg kan drikke vin, ja... Har ikke sagt at dere ikke har noe med det! Som sagt: kom tilbake når du kan lese, kjære! Du bare forsurner miljøet her! Ingen som tar deg seriøst! "Virus", kalles sånne som deg! hehe
snartmammapåny Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Jeg ville styr unda alkoholen. Selv om ikke egget er inni der så er det jo vanskelig å si hva alkohol kan gjøre med "klimaet" inni der. Ville ikke ha gjort noe som kunne ha en mikroskopisk sjanse for å ødelegge for muligheten for at egget skulle kunne feste seg og trives inni der. Har nemlig hørt at alkohol skal ha en uheldig virkning på slimhinner ol inni "der". Uansett, hør med legen din du, de vet nok hva som gjelder.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. februar 2008 Da gjør jeg det! :-) Takk dere som kom med seriøse svar! :-)
snartmammapåny Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 Du får heller feire med en haug med snop, masse is og brus;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå